به نظر می رسد برخلاف نیم‌فصل نخست، دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در شرایط حساس و پرحاشیه ای برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به نیم فصل نخست سپری می‌کنند. گل گهر لیگ برتر بیستم را با حضور قلعه‌نویی عالی آغاز کرد و پس از برتری مقابل سپاهان، موفق شد در هفته دوم مس رفسنجان را با ۲ گل شکست دهد.

در آن سو مس رفسنجان نیز که تازه پای به رقابت های لیگ برتر گذاشته بود، پس از شکست ۲ بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال در هفته دوم هم طعم شکست را چشید تا به رده شانزدهم سقوط کند.

فضای بین دو تیم در نیم فصل نخست به قدری خوب بود که حتی باشگاه مس رفسنجان به عنوان میزبان شهرآورد رفت، برای رفاه حال همتای سیرجانی خود راهی کرمان شد و هتل و زمین تمرین رفسنجان را در اختیار شاگردان قلعه نویی گذاشت.

اما حالا پس از گذشت یک نیم‌فصل، دو تیم در شرایطی رودرروی هم قرار می گیرند که مس توانسته در هفته های اخیر خود را در جدول بالا بکشد و در آن سو، گل گهر با انواع و اقسام حواشی روبرو شده است؛ از باخت سنگین ۵ بر صفر تا صحبت هایی که در خصوص جدایی امیر قلعه نویی و پیوستنش به استقلال شنیده می شد.

دو تیم در شرایطی فردا در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهندرفت که مس رفسنجان با ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و گل گهری ها با ۲۲ امتیاز به جایگاه نهم جدول تکیه زده اند. همین فاصله یک امتیازی باعث شده تا حاشیه‌ها حالا بیشتر از قبل دربی کرمان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

کنایه و شایعه سازی از صفحه رسمی هیات فوتبال!

مدیران مس رفسنجان معتقدند که برخی افراد در حال تلاش برای از بین بردن تمرکز تیمشان در آستانه رقابت با گل گهر هستند. کار حتی به جایی رسیده که در فضای مجازی، صفحه رسمی هیات فوتبال سیرجان نیز مطلبی علیه مس رفسنجان منتشر کرده و مدعی شده عقد قرارداد میلیاردی با مهدی کیانی سبب شده سایر بازیکنان مس رفسنجان نسبت به این اقدام معترض شوند.

حالا حتی گفته می‌شود محمد ربیعی قصد دارد در اعتراض به پخش این مطلب از طریق صفحه رسمی هیات فوتبال سیرجان، حضور در نشست خبری پیش از شهرآورد کرمان را تحریم کند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.