سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه‌اش دارد و نمی‌توانید پیش بینی کنید چه پیش می‌آید اما هم‌قسم و آماده هستیم که تلاش کنیم و کیفیت خوب‌مان را نمایش دهیم.

به گزارش ایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: ما می‌دانیم بازی سختی با سایپایی داریم که یکی از تیم‌های خوب و جوان لیگ است. قبل از بحث فنی باید از کادر درمان تشکر کنم که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. فردا تیم آماده‌ای خواهیم بود اما بازی سختی با حریف‌مان داریم و امیدواریم برنامه‌های‌مان را به نمایش بگذاریم و کیفیت خودمان را ارائه دهیم.

او در رابطه با بازی گذشته نفتی‌ها مقابل تراکتور گفت: در بازی گذشته داور یک اشتباه مهلک داشت و وقتی بعد از بازی در تصاویر تلویزیونی را دیدیم، افسوس خوردیم چون می‌توانستیم جلوی تراکتور سه امتیاز را کسب کنیم و اشتباه داور به ضرر ما شد. داوران ما همه با شرف هستند اما انتظارمان این است که در نیم فصل دوم که بسیار فشردگی وجود دارد و همه به دنبال رسیدن به اهداف‌شان هستن، داوران آماده تر باشند و حواسشان بیشتر جمع باشند چون کوچک ترین اشتباه باعث لطمه‌های زیادی به تیم‌ها می‌شود.

یزدی با بیان این‌که ما جوان هستیم و داریم کارمان را انجام می‌دهیم، گفت: کوچک ترین اشتباه داوری به ما لطمه می‌زند. تیم ما مقل بقیه تیم‌ها نیست چون پشتیبانه ما خیلی کم است و در این مدتی که در نفت هستم به خوبی این مساله را متوجه شدم اما امیدوارم تیم‌ها لطمه نخورند و هر کسی با توانایی خودش مسیرش را طی کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا نفتی‌ها ۵ بازی است که پیروزی نداشته‌اند، عنوان کرد: فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه‌اش دارد و نمی‌توانید پیش بینی کنید. من فقط می‌توانم قول دهم که هم‌قسم و آماده هستیم که تلاش کنیم و کیفیت خوب‌مان را نمایش دهیم. همچنین نمی‌توانیم بگوییم چون سایپایی‌ها کم گل زده‌اند در این بازی هم به همین صورت است. آمادگی داریم که با آن‌ها مقابله کنیم. راهکارهایی داریم که در بازی فردا به نمایش می‌گذاریم.

یزدی اضافه کرد: نگرانی بزرگی برای نفت وجود دارد پنجره بسته این تیم است اما مدیریت باشگاه قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم انجام شود. به مدیریت‌مان ایمان داریم چون صادق و با تلاش هستند. امیدواریم مشکلات حل شود. البته کل ایران درگیر مشکلات مالی هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. مدیریت باشگاه قول داده است در هفته آینده بخشی از مطالبات بچه‌ها را پرداخت کند تا با فراغ بال بهتری کار کنند.

او در پایان اضافه کرد: همه می‌دانند هوادارانی داریم که با قلب بزرگ‌شان تیم را حمایت می‌کنند. ما در این یکی دو سال از حضورشان و این امتیاز محروم هستیم و همه شاهد بودند که آن‌ها در روزهای بدون کرونا به چه شکل کنار تیم بودند. هواداران ما اکنون در عین حال که حضور ندارند اما حضور قلبی‌شان برای ما دلگرمی است و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم این شرایط تمام شود و لذت حضور هواداران را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.