سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از داوران خواست با دقت نظر بیشتری قضاوت کنند و گفت که کوچک‌ترین لغزش آنها به تیم‌ها لطمه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از داوران خواست با دقت نظر بیشتری قضاوت کنند و گفت که کوچک‌ترین لغزش آنها به تیم‌ها لطمه می‌زند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ما می‌دانیم که بازی سختی مقابل سایپا داریم. سایپا یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ است. جا دارد از همه کسانی که با بیماری کرونا دست و پنجره نرم می‌کنند تشکر کنم، به ویژه در خوزستان که وضعیت بدی دارد. ما برای فردا تیم کاملاً آماده‌ای هستیم و امیدواریم که برنامه‌هایی را که در این چند روز تمرین کردیم به نمایش بگذاریم و کیفیت خوبی داشته باشیم تا نیازهایی که روز بازی وجود دارد را پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: در بازی گذشته ما یک اشتباه مهلک داوری داشتیم. وقتی ما تلویزیون را دیدیم و برنامه‌ها روی آن صحنه مانور دادند، افسوس خوردیم که چرا داور باید آن اشتباه را انجام دهد که به ضرر ما تمام شود. ما علی‌رغم اینکه می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، ولی این اتفاق برای ما رقم خورد. داوران ما همه باشرف و خوب هستند، ولی انتظار ما در نیم‌فصل دوم که مسابقات فشرده برگزار می‌شود، این است که وقتی همه تیم‌ها چه در بالای جدول و چه در پایین جدول خودشان را آماده رقابت می‌کنند، داوران هم باید حواس‌شان جمع باشد و انتظار ما هم همین است. ما تیمی جوان هستیم که تمرین می‌کنیم و کوچکترین لغزشی که از سوی داوران ایجاد می‌شود به تیم ما لطمه می‌زند. ما تیمی نیستیم که پشتوانه زیادی داشته باشیم و در این مدتی هم که در نفت حضور دارم بیشتر به این موضوع واقف شدم. انتظار ما این است که این مسائل به گونه‌ای باشد که تیم‌ها لطمه نخورند و هر تیمی با توانایی خودش در مسابقات نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه تیمش در پنج بازی گذشته به پیروزی نرسیده است، گفت: فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه دارد و ما قبل از بازی نمی‌توانیم بگوییم که حتماً پیروز بازی هستیم. من قبل از بازی این قول را می‌توانم بدهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. تمام بازیکنان و اعضای باشگاه هم‌قسم هستند که نتیجه خوبی بگیرند.

یزدی در مورد خط حمله ضعیف سایپا که در نیم‌فصل اول فقط ۱۰ گل به ثمر رسانده‌ است، خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم با توجه به اینکه این تیم کم گل زده است، در بازی با ما هم گل نمی‌زند. ما آمادگی این را داریم که با توجه به تاکتیک‌های حریفان‌مان بازی کنیم و راهکارهای مناسب را برای بخش حمله و دفاع خودمان داریم و در بازی فردا به نمایش می‌گذاریم.

وی راجع به فعالیت نفت مسجدسلیمان در فصل نقل‌وانتقالات گفت: یک نگرانی برای نفت مسجدسلیمان وجود دارد و آن هم اینکه پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته است و تا امروز هم بسته مانده است. مسئولان باشگاه‌ها قول‌هایی داده‌اند و امیدواریم که این قول‌ها عملی شود. من ایمان دارم، مدیرانی که هستند همه زحمت‌کش و صادق هستند و روی صداقت آنها حساب باز کردیم تا بتوانیم بازیکنانی را به تیم اضافه و مشکلات تیم را برطرف کنیم. اگر نگاه کنیم می‌بینیم که در تمام ایران درگیر مشکلات اقتصادی هستند و اگر روی فوتبال خاص شویم می‌بینیم که اکثر تیم‌ها مشکل مالی دارند، غیر از چند تیم محدود، ما هم مشکلات مالی داریم ولی می‌دانیم که مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند که مشکلات برطرف شود و قول دادند که در هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا با فراغ بال بهتری مسابقات را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: یک موضوعی را درباره هواداران باید بگویم. همه می‌دانند که هواداران خیلی خوبی داریم که با قلب بزرگ‌شان تیم را حمایت می‌کنند. متأسفانه الان در شرایط کرونا ما از امتیاز حضور هواداران در ورزشگاه‌ محروم هستیم، در بازی‌های قبل از کرونا همه شاهد بودند که هواداران به چه شکل حمایت می‌کردند. می‌خواهم این را بگویم که هواداران ما در حالی که حضور ندارند، ولی حضور قلبی آنها برای ما قوت قلب است و از همه آنها که حضور فیزیکی ندارند، ولی حضورشان باعث دلگرمی ماست، تشکر می‌کنم. امیدوارم که کرونا هرچه زودتر از کشور و دنیا برود و شرایط عادی داشته باشیم و از یکی از لذت‌های دنیا که حضور هواداران در ورزشگاه‌هاست، بهره ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.