تیم فوتبال بارسلونا با جبران باختش برابر سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به فینال تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی در آن را دارد، صعود کرد.

تیم فوتبال بارسلونا با جبران باختش برابر سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به فینال تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی در آن را دارد، صعود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر بارسایی‌ها خاتمه یافت.

بارسلونا در حالی پا به میدان گذاشت که به خاطر باخت ۲ بر صفر بازی رفت کار سختی برای صعود داشت، اما گل زودهنگام عثمان دمبله در دقیقه ۱۲ روحیه و شانس مردان رونالد کومان برای رقم زدن بازگشتی بزرگ را بالا برد.

بارسلونا اما برای زدن گل دوم متحمل زحمت و فشار زیادی شد و در حالی که تنها چند ثانیه با حذف از این رقابت‌ها فاصله داشت، با ضربه سر جرارد پیکه در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم را هم زد و به این ترتیب همه چیز به تساوی و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در دقیقه ۷۴ نیز مارک آندره تر‌اشتگن دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها با مهار ضربه پنالتی لوکاس اوکامپوس تیمش را در بازی نگه داشت.

در وقت‌های اضافه بارسلونا کار آسان‌تری داشت، چرا که سویا در دقیقه ۲+۹۰ با اخراج فرناندو مجبور شد ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

بارسلونا خیلی زود از برتری عددی‌اش استفاده کرد و با گلی که مارتین برایت‌ویت زد اختلاف را به سه گل رساند. کار کاتالان‌ها با اخراج یکی دیگر از بازیکنان سویا آسان‌تر هم شد. دومین اخراجی سویا لوک دیونگ بود که در دقیقه ۱۰۳ از داور به خاطر شیوه اعتراضش کارت قرمز گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با پیروزی ۳ بر صفر در این بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سویا به برتری رسید و به فینال تورنمنتی که با ۳۰ قهرمانی پرافتخارترین تیم آن محسوب می‌شود، صعود کرد.

دیگر فینالیست جام حذفی اسپانیا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ امشب با مصاف تیم‌های لوانته و اتلتیک بیلبائو مشخص می‌شود. دیدار رفت این دو تیم در خانه بیلبائو یک - یک مساوی تمام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.