مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یکی از خواسته‌های مجیدی بازگشت میلیچ است و من هم به او گفتم منابع مالی را تامین می‌کنیم تا در اسرع وقت این بازیکن برگردد.

به گزارش ایسنا، احمد مددی پس از خروج از باشگاه استقلال در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال اظهار کرد: بعد از یکی دو روز سخت و بررسی گزینه‌های مختلف با هیات مدیره بالاخره امروز بعد از سه دور مذاکره با فرهاد مجیدی به توافق رسیدیم و از این به بعد او سرمربی تیم استقلال خواهد بود. قرارداد او دو و نیم ساله است و هیچ شرطی در آن وجود ندارد. او یکی از بازیکنان و سرمربیان محبوب استقلال است و هیچ شرطی برای او نگذاشتیم.

او ادامه داد: مجیدی به ما گفت تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال به کار می‌برد. باتوجه به درخواستی که فرهاد مجیدی برای حضور پیروز قربانی به عنوان دستیار به ما داد، با آقای سراجی مدیرعامل سایپا صحبت کردم و او هم قول مساعد داد. یکی دو نفر دیگر هم برای دستیاری مجیدی گزینه هستند اما باید نهایی شود. فراز کمالوند هم در لیست او است و امشب لیست نهایی را به من می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص چگونگی انتخاب مجیدی گفت: ۳،۴ گزینه داشتیم و در نهایت مقرر شد با مجیدی مذاکره کنم که خداراشکر که به نتیجه رسیدیم.

او در رابطه با مذاکره با امیر قلعه نویی بیان کرد: در یک فضای کاملا حرفه‌ای با مدیرعامل گل گهر صحبت کردم و به او گفتم خواهان جذب قلعه‌نویی هستیم و او هم درخواست کرد نامه کتبی بزنیم و این کار را هم انجام دادم. اصول حرفه‌ای می‌گوید باید با مدیرعامل باشگاه صحبت شود و من هم این‌ کار را انجام دادم. ما کار خطایی نکردیم و در این خصوص با سعید آذری هم صحبت کردم و گلایه‌ای نبود چون کار حرفه‌ای انجام دادیم.

مددی در رابطه با زمین تمرین استقلالی‌ها عنوان کرد: مشکلی بابت زمین تمرین نداریم. زمین تمرین تهرانسر زیر کشت رفته و یک روز رسانه‌ها را دعوت می‌کنم که زمین نفت تهرانسر را ببینید که چه زمین استانداری است.

او درباره بازگشت میلیچ گفت: یکی از خواسته‌های مجیدی بازگشت میلیچ است و من هم به او گفتم منابع مالی را تامین می‌کنیم تا در اسرع وقت ان‌شاءالله برگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که مجیدی لیستی ارائه داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: قاطعانه می‌گویم استقلال یکی از بهترین ترکیب‌ها را دارد چون در هر پست دو بازیکن خوب داریم. مجیدی خوشبختانه به این موضوع کاملا اشراف دارند. او هنوز لیستی به ما ارائه نداده است.

او در رابطه با شایعاتی مبنی بر جدایی بر از بازیکنان استقلال گفت: دانشگر قرار نیست جایی برود و مهدی قائدی هم پسر استقلال است و درخدمتش هستیم. قائدی باید به کمیته انضباطی بیاید و نکاتش را بشنویم و ان‌شاءالله درباره او تصمیم گیری می‌شود. رشید مظاهری هم بازیکن تیم ماست و در خدمتش هستیم. فردین رابط هم می‌ماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )