ستاره پرتغالی یوونتوس با به ثمر رساندن آخرین گل پیروزی خانگی این تیم برابر اسپتزیا یک رکورد بی‌سابقه دیگر را در کارنامه دوران بازیگری‌اش به ثبت رساند.

ستاره پرتغالی یوونتوس با به ثمر رساندن آخرین گل پیروزی خانگی این تیم برابر اسپتزیا یک رکورد بی‌سابقه دیگر را در کارنامه دوران بازیگری‌اش به ثبت رساند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نه تنها عطش گلزنی بلکه آمار گل‌های کریستیانو رونالدو در ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا بی‌نظیر است. ستاره پرتغالی یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) ۹۰ دقیقه با انگیزه دوید و جنگید تا یک گل دیگر با گل‌های این فصل خود اضافه کند و در نهایت یک دقیقه به پایان مصاف خانگی بانوی پیر برابر اسپتزیا سومین گل پیروزی ۳ بر صفر بیانکونری را به ثمر رساند.

با این گل، رونالدو ۲۰ گله شد و جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان سری A تثبیت کرد اما علاوه بر این او یک رکورد فوق‌العاده دیگر را هم به ثبت رساند که نظیر آن تا به حال دیده نشده است. رونالدو به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در ۱۲ فصل پیاپی حضورش در ۵ لیگ برتر فوتبال اروپا، حداقل ۲۰ گل زده است.

آغاز این روند ۱۲ ساله از فصل ۱۰-۲۰۰۹ در رئال مادرید بود چرا که فصل قبل از آن در منچستریونایتد او ۱۸ گل به ثمر رسانده بود. رونالدو در دوران ۹ ساله حضورش در رئال مادرید، هر فصل حداقل ۲۵ گل در لالیگا به ثمر رساند و سه بار هم در آن مدت ۴۰ گله شد.

بازی در لیگ تدافعی مانند سری A هم روند گلزنی‌ رونالدو را متوقف نکرده است. او در دو فصل نخست حضورش در این لیگ ۵۲ گل به ثمر رساند. در این فصل هم که تا این جای کار ۲۰ گل در سری A و ۷ گل در رقابت‌های دیگر به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.