یک رسانه معتبر ایتالیایی از افزایش احتمال انتقال مالکیت باشگاه اینتر به یک گروه سرمایه‌گذاری بریتانیایی در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد.‏

یک رسانه معتبر ایتالیایی از افزایش احتمال انتقال مالکیت باشگاه اینتر به یک گروه سرمایه‌گذاری بریتانیایی در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد.‏ به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه کوریره دلواسپورت اعلام کرد که نمایندگی از گروه بازرگانی «بی‌سی پارتنرز» وارد شهر میلان شده‌اند که به احتمال فراوان هدف آنها از این سفر سرعت بخشید به روند مذاکرات‌شان با گروه سونینگ، مالک باشگاه برای تملک تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر میلان است.

گروه سونینگ به دلیل محدودیت‌های وضع شده توسط دولت چین برای سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی، برای تأمین هزینه‌های باشگاه اینتر دچار مشکلاتی شده است و به همین دلیل برای جذب بخشی از سهام خود اعلام آمادگی کرده است. سونینگ در ابتدا قصد نداشت که بخش اعظم سهام باشگاه را بفروشد و تملک باشگاه را از دست بدهد. افزایش مشکلات مالی اما این گروه را مجاب کرد که به پیشنهادها گوش کند و در این میان گروه بریتانیایی بی‌سی پارتنرز پیشنهادی ۷۵۰ میلیون یورویی ارائه کرد که مورد قبول مالک چینی‌ باشگاه واقع نشد. گویا رقم مورد نظر سونینگ برای فروش اینتر یک میلیارد یورو بوده است. با اینکه مهلت تعیین شده از سوی این باشگاه برای پرداخت این رقم به پایان رسیده است، بی‌سی پارتنرز پیشنهاد خود را ارائه کرد و به سونینگ تا ۳۱ ماه مارس (یک ماه دیگر) فرصت داد که نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

اکنون نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شده است که اولین توافق‌ها برای مذاکره درباره انتقال مالکیت باشگاه صورت گرفته و به همین دلیل هم نمایندگان گروه بی‌سی پارتنرز امروز (سه‌شنبه) وارد شهر میلان شدند که این می‌تواند نشانه‌ای از تلاش دو طرف برای سرعت بخشید به روند مذاکرات برای فروش باشگاه باشد.

این اتفاق اندکی پس از آن رخ داد که گزارش‌هایی مبنی بر احتمال ورود یک گروه سرمایه‌گذاری قطری به کورس رقابت‌ برای خرید سهام باشگاه اینتر منتشر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.