باشگاه رئال مادرید به دنبال فروش مدافع فرانسوی خود در پایان فصل جاری است.

باشگاه رئال مادرید به دنبال فروش مدافع فرانسوی خود در پایان فصل جاری است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «میرر» مدعی شد؛ باشگاه رئال مادرید آماده فروش رافائل واران، مدافع فرانسوی خود در تابستان آینده است و از این‌رو از مذاکره با منچستریونایتد برسر این بازیکن استقبال می‌کند. طبق این گزارش؛ رئالی‌ها که از تمدید قرارداد واران ۲۷ ساله ناامید شده‌اند، پیشنهادهایی که به این بازیکن خواهد شد را بررسی خواهند کرد، این در حالی است که منچستریونایتد اصلی‌ترین مشتری این مدافع فرانسوی است و از مدت‌ها پیش وضعیت او را زیرنظر دارند.

واران قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از آنجایی که تمایلی به تمدید قراردادش با پرافتخارترین باشگاه اروپا نشان نداده، مدیران باشگاه رئال به دنبال منفعت بردن از انتقال او پیش از اینکه بازیکن آزاد شود، هستند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به جذب واران علاقه‌مند است، بازیکنی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. او تاکنون در ۳۵۱ بازی برای کهکشانی‌های به میدان رفته و ۱۷ گل نیز به ثمر رسانده است.

پیش از این نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داده بود؛ واران که از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه رئال مادرید است و تاکنون به این تیم برای کسب ۱۸ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، به دنبال تجربه چالشی جدید است، از این‌رو قصد جدایی از جمع کهکشانی‌ها را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.