در سناریویی مشابه به آنچه منجر به لغو مصاف تیم‌های یوونتوس و ناپولی در تورین شد، دیگر تیم شهر تورین هم نتوانست ‏یکی از بازی‌های خود در این فصل سری ‏A‏ را برگزار کند.‏

در سناریویی مشابه به آنچه منجر به لغو مصاف تیم‌های یوونتوس و ناپولی در تورین شد، دیگر تیم شهر تورین هم نتوانست ‏یکی از بازی‌های خود در این فصل سری ‏A‏ را برگزار کند.‏ به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تورینو در آستانه دیدارش با تیم لاتزیو در هفته بیست‌و‌پنجم سری A، توسط مقامات بهداشت محلی از سفر به رم برای انجام بازی در ورزشگاه المپیکو منع شد.

این مشابه همان اتفاقی است که در ابتدای فصل جاری برای بازی خانگی یوونتوس مقابل ناپولی رخ داد و در آن تیم میهمان به دستور مقامات بهداشتی شهر ناپل از سفر به تورین منع شد. آن اتفاق با توجه به پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده مربوط به کنترل ویروس کرونا در سری A منجر به مجازات ناپولی شد هرچند که کمیته ملی المپیک ایتالیا فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی را پذیرفت و دستور برگزار بازی این تیم و یوونتوس را صادر کرد. این در حالی بود که فدراسیون فوتبال ایتالیا ناپولی را بازنده معرفی و با یک یک امتیاز جریمه کرده بود.

اکنون طبق گزارش نشریه جورناله ایتالیا، داستانی مشابه برای بازی تیم‌‌های تورین و رم شکل گرفته است. طبق ادعای این نشریه لاتزیو صرفنظر از تصمیمی که باشگاه تورینو گرفته است، امشب برای انجام بازی خود در هفته بیست‌و‌پنجم سری A به میدان خواهد رفت اما گویا تورینی‌ها به دستور مقامات بهداشتی شهر تورین قصد سفر به پایتخت ایتالیا را ندارند. این در شرایطی است که طبق پروتکل تعریف شده این تیم به دلیل نداشتن حداقل ۱۰ بازیکن کرونایی، باید بازی‌اش را انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.