سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با توجه به شرایطی که در تیم برایش به وجود آمده بود ادامه همکاری به صلاح نبود و به همین خاطر از مسئولیتش کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول یکی از تیم‌های بالانشین جدول بود و چند هفته را هم در صدر جدول سپری کرد، در نیم فصل دوم با تساوی برابر مس رفسنجان وارد بحران جدیدی شد تا جایی که اعضای هیأت مدیره این باشگاه دوشنبه شب جلسه فوق العاده ای را برگزار کردند و به این جمع بندی رسیدند که با محمود فکری قطع همکاری کنند.

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال چند گزینه را برای جانشینی فکری در نظر گرفته اند که در بین آنها فرهاد مجیدی از شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت برخوردار است.

محمود فکری که در هفته‌های اخیر تحت فشار انتقادات قرار داشت صبح امروز سه شنبه به باشگاه استقلال رفت و در نشستی با احمد مددی شرکت و در پایان تاکید کرد که به صورت توافقی استعفا کرده است.

فکری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: در نشستی که با آقای مددی داشتیم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تصمیم گرفتم استعفا کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا بازیکنان علیه شما موضع گیری کردند یا مسائل داخلی باعث شد استعفا کنید گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهار نظری نداشته باشم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

محمود فکری در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ادامه همکاری به صلاحم نبود. به همین خاطر استعفایم را تقدیم مدیرعامل باشگاه کردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )