مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که تساوی برابر استقلال نتیجه عادلانه‌ای بود.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که تساوی برابر استقلال نتیجه عادلانه‌ای بود. حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با دیدار برابر استقلال گفت:‌ در نیمه اول تیم ما صاحب توپ و میدان بود، هر چند استقلال هم یکی دو موقعیت برای گل زدن داشت. در نیمه اول مزد بازی خوبش را گرفتیم و با زدن یک گل برنده به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم شرایط کمی تغییر کرد. در نیمه دوم وزش باد علیه تیم ما بود که تمرکزمان را به هم ریخت و این باعث شد گل بخوریم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد:‌ بعد از زدن گل باید خودمان را جمع و جور می‌کردیم، هر چند استقلال در آن دقایق حمله می‌کرد تا به گل برسد. ما هم روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که حسینی چند واکنش خوب نشان داد. در مجموع فکر می‌کنم تساوی در این بازی عادلانه بود.

نورمحمدی درباره صحنه گل استقلال نصریح کرد: این اتفاق واقعا با بدشانسی و البته وزش باد رقم خورد. وقتی توپ به سمت من می‌آمد تلاش کردم خودم را کنار بکشم ولی توپ به دلیل فشار باد تغییر مسیر داد و به پهلویم برخورد کرد و راهی دروازه شد. در آن صحنه بدشانسی گریبان مرا گرفت و این اتفاقات هر ۵ سال یک‌بار رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.