سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود فاصله ۱۰ امتیازی شاگردانش با صدر جدول رده‌بندی سری A به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود فاصله ۱۰ امتیازی شاگردانش با صدر جدول رده‌بندی سری A به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر اسپتزیا در هفته بیست‌و‌پنجم سری A به خبرنگاران گفت: اسپتزیا ثابت کرده که لایق ماندن در سری A هست. آنها تا اینجای فصل عملکرد خوبی در لیگ داشته‌اند و مقابل تیم‌های بزرگ هم نتایج خوبی گرفته‌اند. پس من انتظار یک بازی سخت را برابر این تیم دارم. این بازی برای ما بازی مهمی است، چون باید آن را ببریم و به رقابت در کورس قهرمانی ادامه دهیم. ما باید از اولین دقیقه مسابقه یک بازی تمام عیار انجام دهیم.

پیرلو با تأکید بر تاکتیک‌های قبلی تیمش افزود: فدریکو کیه‌زا نمی‌تواند به‌عنوان مهاجم دوم بازی کند، چون در پستی که او بازی می‌کند ما بازیکن دیگری با توانایی‌های وی نداریم. پس او باید در همان پست خودش بازی کند. درباره آلوارو موراتا اما باید وضعیتش را قبل از بازی بررسی کنیم. ممکن است او بتواند از روی نیمکت به میدان برود. درباره آرتور ملو هم خبر جدیدی نداریم و امیدواریم که هر چه زودتر بهبودی‌اش را به دست آورد.

سرمربی بانوی پیر در پایان راجع به شانس قهرمانی تیمش گفت: ما به اینکه در جدول چه تیم‌هایی بالای ما هستند توجهی نداریم، چون روی کار خودمان تمرکز می‌کنیم. هدف‌مان بردن تمام بازی‌ها بود و در این بین امتیازاتی را هم از دست دادیم، اما باید نگاه‌مان به آینده باشد. اگر نمی‌دانستم که تیمم هم باور دارد که هنوز می‌توانیم قهرمان شویم، نمی‌گفتم ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم. می‌دانم که بازیکنان تیمم هنوز به توانایی‌شان برای کسب قهرمانی ایمان دارند و به همین دلیل خوب تمرین می‌کنند. این همان چیزی است که خیال مرا راحت می‌کند.

تیم فوتبال یوونتوس امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میهمان اسپتزیا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.