پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در چند بازی اخیر خود تمرکز لازم را نداشته‌اند.

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: در نیمه اول و در شروع بازی، استقلال یک موقعیت خوب داشت و به جز آن، استقلال نتوانست فرصتی ایجاد کند. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم بازی، شکل بهتری به خود گرفت.

او ادامه داد: ای کاش مثل دقایق پایانی بازی، استقلالی‌ها فشاری که به حریف آورده بودند را از همان دقیقه اول انجام می‌دادند. مس رفسنجان تیم قابل احترامی بود و توانستند مقابل استقلال رقابت‌ خوبی داشته باشند.

پرورش‌خواه افزود: تیمی که بخواهد برای قهرمانی بجنگد، نمی‌تواند با این شیوه کاری برای قهرمانی کنند. استقلال باید شیوه تاکتیکی خود را عوض کنند و با این وضعیت نمی‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

او خاطرنشان کرد: هر تیمی که ادعای قهرمانی دارد، توپ را وقتی در اختیار دارد، باید نبض بازی را داشته باشد. تیم‌هایی مثل استقلال برای قهرمانی بسته شده‌اند، باید موقعیت‌سازی کنند. استقلال توپ را در اختیار دارد اما در امر موقعیت‌سازی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. با نگه داشتن توپ کاری از پیش نمی‌رود و باید نظم تیمی در استقلال بیشتر شود. وقتی که بازی دارد تمام می‌شود، استقلال فشار می‌آورد. منطقی این است که تیم از همان اول بازی فشار بیاورد.

پرورش‌خواه در پایان گفت: امیدوارم وضعیت استقلال بهتر شود. ما داریم کارشناسی می‌کنیم و نمی‌خواهیم در امور تیم دخالت کنیم. امیدوارم شرایط آبی‌ها بهتر شود. هر کسی که سرمربی استقلال است، مهم نیست. مهم نام بزرگ استقلال است. استقلال در این مدت و در چند بازی اخیر تمرکز لازم را نداشته است و امتیازات مهمی را از دست داده است. باید فکر و ذهن بازیکنان برای بازی‌ها آماده باشد. امیدوارم این مسائل و این مشکلات سریع‌تر برای استقلال برطرف شود و تیم بتواند عملکرد بهتری از خودش بر جای بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.