سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم آقای عزیزی خادم کسانی را در کنار خود برای اداره فدراسیون فوتبال در نظر بگیرد که بتوانند مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر می‌کنیم به خاطر سه امتیازی که گرفتیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما فکر می‌کنم استرس بازی زمانی که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم زیاد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد سایپا افزود: تیم خیلی خوبی است که نسبت به گذشته، متفاوت شده است. آنها بازی خوبی انجام دادند اما بازیکنان تیمم کم نگذاشتند و با تمرکز خیلی خوب توانستیم به برد برسیم. به آنها خسته نباشید می گویم که خیلی خوب دوندگی داشتند.

گل محمدی درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس در دو نیمه بازی تاکید کرد: خیلی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید بستگی به شرایط بازی دارد. تیمی که یک گل عقب است فشار بیشتری برای جبران نتیجه وارد می‌کند. بازیکنان ما هم خیلی خوب دفاع کردند و فضاها را به خوبی پوشش دادند. در مجموع بازی سختی برای هر دو تیم بود.

او درباره عملکرد بازیکنان تعویضی این تیم افزود: هر سه بازیکن که تعویض کردیم خیلی خوب بازی کردند. باید در زدن ضربات نهایی دقت می‌کردند تا دچار استرس نشویم.

گل محمدی در خصوص حضور امید عالیشاه در ترکیب اصلی و بازی ندادن به مهدی عبدی در بین یازده بازیکن این تیم در شروع هر بازی تصریح کرد: راجع به اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند یا نه فکر نمی‌کنم در کنفرانس مطبوعاتی جای صحبتش باشد. هر بازیکن بر اساس بازی‌های قبلی و تمریناتی که انجام می‌دهد به ترکیب می‌رسد. بستگی به بازی‌های که در پیش داریم کارمان را پیش می بریم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی ادامه داد: هر بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد با تمام وجود عمل می‌کند. برایمان مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. نیمکت نشینان ما چیزی کمتر از بازیکنان دیگر ندارند. همه بازیکنان را به یک چشم نگاه می‌کنیم.

او درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرد و گفت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خود گذشتگی که انجام دادند تشکر می‌کنیم. به نظرم آنها چیزی را از دست ندادند. کسی که این وسط ضرر کرد فوتبال ما بود. برای آقای عزیزی خادم هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم عملکردی داشته باشد که فوتبال ما را از این حالت نجات دهد.

یحیی گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آدم‌هایی که کنار خودش قرار می‌دهد قوی باشند. یکسری اسامی شنیده‌ایم که به نظرم بودن آنها در فدراسیون جالب و خوشایند نیست. اسم فدراسیون فوتبال به قدری بزرگ است که جای آدم‌های کوچک نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.