استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی شاگردانش مقابل رم ابراز رضایت کرد.

استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان از پیروزی شاگردانش مقابل رم ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه موفق شدند رم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و پس از دو شکست متوالی به روند پیروزی بازگردند، پس از این دیدار گفت: به بازیکنانم گفته بودم که دو شکست نمی‌تواند اعتمادبه‌نفسی را که برای ساختش بیش از یک سال زحمت کشیدیم، بگیرد. امیدوارتر بودیم اگر در دو هفته اخیر بهتر کار می‌کردیم، اما همین به ما انگیزه بیشتری داد.

وی افزود: نیمه اول فوق‌العاده بودیم، اما نتوانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. بازی پرفشار و سریعی بود، از آن دست بازی‌هایی که ما دوست داریم. ما مقابل تیم قدرتمند رم بازی کردیم، بنابراین دریافت گل مقابل چنین تیمی می‌تواند اتفاق بیفتد، اما بازیکنانم بابت ارائه این بازی شایسته تمجید شدن هستند. ما در بازی خیلی مهمی به پیروزی رسیدیم.

سرمربی میلان تصریح کرد: رم بازیکنان سریع و باکیفیتی در خط حمله دارد، بنابراین در تقابل با آنها سعی کردیم ریسک هم بکنیم. ما در نیمه حریف توپ‌های زیادی را از آنها گرفتیم و در خط حمله هم خطرناک بودیم. ما حالا نسبت به همین مقطع فصل گذشته ۱۷ امتیاز بیشتر داریم و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم هستیم و نسبت به سایر تیم‌ها نیز بازی‌های بیشتری انجام می‌دهیم.

وی همچنین درباره وضعیت زلاتان ابراهیموویچ، هاکان چالهان‌اوغلو و آنته ربیچ که به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی تعویض شدند، اظهار داشت: هر سه آنها مشکل عضلانی پیدا کردند. به نظر می‌رسد این از خستگی آنها باشد، اما باید منتظر آزمایش‌های روز دوشنبه بمانیم. ما در مقطع سرنوشت‌سازی از فصل هستیم و امیدوارم مصدومیت آنها جدی نباشد. ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم.

میلان با این برد ۵۲ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاهش در رده دوم جدول، اختلاف خود با اینتر صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.