یک سایت خبری در گزارشی به انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم توانست با ۴۹ رای از ۸۷ رای به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شود. این در حالی بود که کیومرث هاشمی ۳۸ رای کسب کرد و مصطفی آجرلو و علی کریمی نیز در دور اول کنار رفتند.

inside the games نوشت: به این ترتیب عزیزی خادم که قبلا نیز در هیات رییسه فدراسیون حضور داشت به عنوان رییس انتخاب شد و حالا چالش سخت و خطیری را در راس فدراسیون فوتبال ایران دارد

انتخابات فدراسیون فوتبال ایران چندین بار از سوی فیفا به دلیل تغییر اساسنامه به تعویق افتاد و حتی فدراسیون فوتبال ایران تهدید به تعلیق نیز شد تا اساسنامه خود را هم‌سو با فیفا کند و احتمال دخالت دولت را از بین ببرد.

این اتفاق‌ها با شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل "نقض جدی قرارداد" همراه شد و فیفا به فدراسیون فوتبال ایران دستور داد ۶.۲ میلیون یورو به این مربی پرداخت کند. اتفاقی که باعث ورود نهادهای نظارتی به فدراسیون فوتبال ایران و اعضای آن برای بستن چنین قراردادی شد.

حالا عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است و چالش‌های زیاد و انتظارات زیادی از او در بخش‌های مختلف وجود دارد. این در حالی است که ایران یکی از ۵ کشوری است که درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.