پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: تنها راه حل خروج از بحران استقلال و محمود فکری، پیروزی‌های پی در پی و بازگشت به صدر جدول است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در اولین روز از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان است که این دیدار روز دوشنبه و از ساعت ۱۵ به میزبانی مس در رفسنجان برگزار می‌شود.

افشین حاجی پیشکسوت آبی پوشان در رابطه با این بازی به خبرنگار مهر گفت: قطعاً حساب این بازی با بازی هفته اول در تهران جداست. مس آن روز یک تیم تازه وارد به لیگ برتر و کاملاً بدون تجربه بود که باید در تهران به میدان می‌رفت، اما امروز آنها به مراتب باتجربه‌تر هستند، نتایج خوبی گرفته و تبدیل به تیمی قابل احترام شده که باید در خانه خود از استقلال پذیرایی کنند؛ و زمانی این بازی برای آبی پوشان دشوار تر می‌شود که می‌بینیم چمن بازی هم مصنوعی است.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: اینها را گفتم که مشخص شود استقلال کار ساده‌ای برای پیروزی ندارد و از پیش برنده نیست و مس رفسنجان هم امروز در میانه جدول قرار دارد و حتی امیدوار است تا در صورت پیروزی در این بازی به بالای جدول نزدیک شود که این باعث بالا رفتن مسائل انگیزشی این تیم هم می‌شود.

حاجی پور گفت: متاسفانه استقلال سال عجیبی را سپری می‌کند و با اینکه بر خلاف سالهای گذشته در این فصل چند هفته صدرنشینی را تجربه کرد، اما بیشتر از همیشه تحت فشار است و شدت این فشارها به حدی هست که بتوان برای آن نام «بحران» انتخاب کرد. فکری و تیمش تنها راهی که برای عبور از این بحران دارند، کسب نتایج مطلوب و پیروزی‌های حیاتی و با ارزش است. با اینکه فعلاً تا حدودی هیاهوی هواداران خوابیده و صدای اعتراض آنها کمتر به گوش می‌رسد، اما این وضعیت را می‌توان به آتش زیر خاکستر تشبیه کرد. آتشی که با یک مساوی احتمالی در رفسنجان هم می‌تواند شعله بکشد.

وی اضافه کرد: پیروزی در رفسنجان از نان شب هم برای استقلال و فکری واجب تر است. من می‌دانم آرامش و تمرکز به خصوص در هفته‌های پایانی از فکری گرفته شده بود، اگر او خواهان بازگشت تمرکز و آرامش به اردوی تیمش است، چاره‌ای جز پیروزی در رفسنجان ندارد.

پیشکسوت آبی پوشان هواداران این تیم را به آرامش دعوت کرد و در این خصوص بیان داشت: آرامش از هواداران به تیم منتقل می‌شود و هواداران باید با صبوری هرچه بیشتر، بستر را برای نتیجه‌گیری بهتر تیم آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.