سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی می‌گوید شاگردانش در مصاف خانگی برابر منچستریونایتد تلاش بیشتری برای کسب پیروزی نشان دادند.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی می‌گوید شاگردانش در مصاف خانگی برابر منچستریونایتد تلاش بیشتری برای کسب پیروزی نشان دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل پس از تساوی بدون گل یکشنبه شب شاگردانش مقابل منچستریونایتد در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، گفت با وجود از دست دادن امتیاز از نمایش شاگردانش کاملاً راضی است، چرا که آنها تلاش بیشتری برای کسب پیروزی انجام دادند.

توخل که تیمش اکنون در رده پنجم جدول است و تنها یک امتیاز با وستهام رده چهارمی فاصله دارد، به BBC گفت: یک بازی باکیفیت را از دو تیم بسیار قوی شاهد بودیم. در نیمه اول بازی ما اذیت شدیم، هرچند که بازی متعادل بود و در نیمه دوم آن فکر می‌کنم ما واقعاً قوی ظاهر شدیم و شانس بیشتری برای کسب پیروزی داشتیم. این اتفاق رخ نداد، اما کیفیت بازی تیم‌مان بسیار بالا بود. از نظر عملکردی من کاملاً از تیمم راضی‌ام. عملکرد خط دفاعی‌مان عالی بود و من از آن کاملاً راضی‌ام. در نیمه نخست برای استفاده از فضاهای خالی موجود در زمین حریف جالب کار نکردیم. پیدا کردن راه حل این مسئله همیشه کار آسانی نیست و علاوه بر این لو دادن آسان برخی توپ‌ها هم اعتمادبه‌نفس تیم‌مان را کاهش داد.

توخل ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که نگران نباشند. ما سیستم بازی‌مان را به ۲-۳-۵ تغییر دادیم و پرس برای پس گرفتن توپ را از خط حمله آغاز کردیم. اینطور شد که اعتمادبه‌نفس تیم برگشت و عملکرد بازیکنانم بسیار خوب شد. ما واقعاً فاصله زیادی تا کسب پیروزی نداشتیم. به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و به همین دلیل من کاملاً راضی‌ام. برابر تیمی مثل منچستریونایتد شما موقعیت‌های زیادی به دست نمی‌آورید.

توخل درباره جنجالی‌ترین صحنه بازی که برخورد توپ با دست کالوم هادسون اودوی در کشمکش با میسون گرینوود در محوطه جریمه چلسی، پنالتی تشخیص داده نشد، اظهار داشت: چرا باید اصلاً VAR‌ مداخله می‌کرد تا صحنه بررسی شود؟ بازیکن قرمزپوش توپ را با دستش می‌زند و بعد شما از لزوم بازبینی صحنه توسط VAR صحبت می‌کنید؟ چرا داور اصلاً باید این صحنه را بررسی می‌کرد؟ من صحنه را در تبلتم دیدم و درک نمی‌کنم که چرا می‌گویند صحنه باید بازبینی می‌شد! به هر حال خوشحالم که پنالتی نبود، چون در غیر اینصورت وضعیت‌مان حتی بدتر از این می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.