مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید قول قهرمانی نمی‌دهد اما تیمش به فکر کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش ایسنا، صمد مرفاوی مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالم به کرمان آمدیم چون من در استان کرمان کار کردم و خوشحالم که برای بازی با مس رفسنجان به کرمان برگشتم. بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم و در کورس بالای جدول داریم، بازی سختی در پیش خواهیم داشت. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم. ما از مس رفسنجان شناخت داریم و این تیم نتایج خوبی گرفته است. ما تلاش خود را بیشتر می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. به لحاظ روحی و روانی نیز این آمادگی را داریم که بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خود کنیم.

او در ادامه در واکنش به انتخاب شهاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مسیر فوتبال ایران، باید مسیر جدیدی را طی کند. امیدوارم با برنامه‌هایی که ایشان دارد، بتواند فوتبال ما را چه در داخل و در چه در بین الملل ارتقا ببخشد. امیدوارم فوتبال ما در آسیا حرف اول را بزند و جام‌های مختلفی را به دست آوریم. در فوتبال داخلی هم باید تحولاتی ایجاد شود و شرایط تیم‌ها به لحاظ اقتصادی تغییر کند.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که نیامدن محمود فکری دلیل خاصی داشت؟ اظهار کرد: دلیل خاصی نداشت. ما در کادر فنی هستیم و باید به همدیگر کمک کنیم. اگر کسی شرایط جسمانی نداشت، من هم هستم که صحبت کنم و ما باید هماهنگ باشیم. این را باید بگویم که آقای فکری قهر نکرده است.

مرفاوی در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط تیم خوب است. تیم در بالای جدول حضور دارد و ما باید تلاش کنیم که امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا به صدر جدول برسیم. هدف صدر جدول است و توانش را هم داریم که به این موقعیت برسیم. اگر در گذشته شکستی داشتیم باید از آن درس بگیریم و آن را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اضافه کرد: ما باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیاتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم و مسئولان باشگاه تصمیم‌های خودشان را می‌گیرند.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا از سعید مهری خرید جدید استقلال استفاده می‌شود؟ گفت: خیر. سعید مهری امروز به تیم اضافه شد و در تمرین تیم شرکت نکرده است. امیدوارم در آینده از این بازیکن استفاده کنیم.

او درباره شرایط تیم مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان تیم خوبی است. این تیم شرایط خوبی دارد و مرحله به مرحله جلو آمده است و من فکر می‌کنم این تیم بهتر از این‌ها بشود.

مرفاوی در مورد مصدومان و محرومان استقلال گفت: داریوش شجاعیان مصدوم تیم ماست است و محروم هم نداریم

او در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. ما می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم. امیدوارم بازیکنان ما با انگیزه و با تمام توان خود بازی کنند. قول قهرمانی نمی‌دهیم و ما به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد. حتی تیم صدر جدول هم قول قهرمانی نمی‌دهد اما تیم ما به فکر قهرمانی است و با تمام توان می‌جنگیم تا قهرمانی را به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.