سرپرست پیشین ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید هیچ مدیری نمی‌تواند بگوید کارش بدون ایراد است و عواملی از جمله تحریم‌ها در عملکرد مدیران تاثیر زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند، سرپرست پیشین ریاست فدراسیون فوتبال پس از انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: انتخابات با زحماتی که همکاران ما، دبیر کل و اعضای محترم مجمع کشیدند به خوبی برگزار شد و امیدواریم تیمی که انتخاب شده بتواند در مسیر رشد فوتبال کشور به خوبی وظایفش را انجام دهد.

او ادامه داد: هیچ موقع زور جواب نداده و اعضای مجمع، دلی رای می دهند و زوری نیست. اصلا کسی نمی تواند به زور رای یک بچه را بگیرد چه برسد به افرادی که مدیران با سابقه ای در کشور هستند. باید به رای مجمع احترام بگذاریم. من هر کجا که باشم در خدمت کشورم خواهم بود. شما دیدید که در مدت اخیر چه بر سر ما آمد اما ما منافع ملی را به منافع خودمان ترجیح می دهیم.

بهاروند همچنین گفت: فکر می‌کنم شرایط پرونده ویلموتس خوب است. همه ما می دانیم که کار اجرایی بدون ایراد نیست و هر مدیری بگوید کار اجرایی‌اش بدون ایراد بوده دروغ گفته است. به هر حال شرایط محیط، پول و تحریم ها که از همه بدتر است تاثیر دارد. بدهکاری فدراسیون فوتبال در برابر مبالغی که فدراسیون در فیفا دارد ناچیز است و تحریم ها باعث شده اند که ما بدهکار باشیم که البته بسیار ناچیز است. با مستندات می گویم که اگر تحریم ها رفع شود حدود ۱۵۰ میلیارد تومان پول به فدراسیون می رسد.

وی افزود: هیات رئیسه فرد نیست و رئیس فدراسیون به تنهایی تصمیم گیرنده نبوده و هرچه را هیات رئیسه مصوب کند باید انجام شود. شخص نمی تواند اعمال نظر کند و اگر هم کسی شخصی عمل کند شکست می خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.