مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی شد که آنها توانایی برتری مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر را دارند.

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی شد که آنها توانایی برتری مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر را دارند. محسن طرحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر و قرار گرفتن در رده هشتم جدول گفت: مس بعد از مدت‌ها حضور در لیگ دسته اول، امسال به لیگ برتر صعود کرد و انتظارات از تیم ما باید منطقی باشد. ما در شروع لیگ خوب امتیاز نگرفتیم، ولی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم و همان زمان هم ما بازیکنان و اعضای کادر فنی امیدوار بودیم که روزهای خوب مس هم از راه برسد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. فکر می‌کنم در پایان نیم‌فصل اول رتبه خوبی را به دست آوردیم، ولی مطمئناً تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری در ادامه لیگ بگیریم.

وی با ابراز رضایت از کار کردن با محمد ربیعی خاطر نشان کرد: ربیعی جزو مربیان فنی و کاربلد فوتبال ایران است که برای هر بازی برنامه خاص خودش را دارد. این مربی حریفان ما را خیلی خوب آنالیز می‌کند و همیشه نکات لازم را به ما می‌گوید. قطعاً ربیعی نقش مهمی در موفقیت‌های مس داشته است و مطمئناً می‌تواند روزهای خوبی را برای تیم ما در آینده رقم بزند.

مدافع راست مس رفسنجان در پایان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: استقلال نیازی به تعریف من ندارد و تیمی ریشه‌دار و قابل احترام است. قطعاً ما بازی ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت. استقلال برای بهبود جایگاهش در بالای جدول می‌خواهد به برد برسد، ولی ما در این بازی میزبان هستیم و هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم. مسئله مهم انگیزه بالای بازیکنان مس است و اعتقاد من این است که در این بازی شکست دادن استقلال دور از دسترس ما نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.