پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که با توجه به شرایط استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا نگران سفر به این شهر و برگزاری بازی با فولاد هستند.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که با توجه به شرایط استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا نگران سفر به این شهر و برگزاری بازی با فولاد هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر شریفیان‌پور پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: روز گذشته همه بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش تست کووید ۱۹ قرار گرفتند که خوشبختانه پاسخ همه تست‌ها منفی اعلام شد.

وی درباره مصاف روز دوشنبه ذوب‌آهن با فولاد در اهواز عنوان کرد: در نیم فصل اول مسابقات و پس از سفر به آبادان در شرایط کرونایی تعدادی از بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شدند که پس از بازگشت علیرغم رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به صورت اپیدمی در تیم ما شیوع پیدا کرد تا جایی که در بازی با شهر خودرو کلاً ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم. نگرانی ما از این است که این اتفاق باز هم برای ما تکرار شود. تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم اما چه تضمینی وجود دارد که افرادی که در این سفر با آنها در تماس هستیم این پروتکل‌ها را رعایت کرده باشند؟

شریفیان‌پور اظهار داشت: عوامل برگزاری مسابقه عوامل ترانسفر افراد حاضر در فرودگاه عواملی که در هتل‌ها حضور دارند و آن هم در شرایطی که خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌ است. علاوه بر بازیکنان و عوامل تیم خانواده آنها نیز نگرانی‌های زیادی بابت حضور تیم در خوزستان دارند و این ایام را با استرس سپری می‌کنند. مکاتبات خود را با فدراسیون فوتبال انجام دادیم و امیدوارم این بازی هم ختم به خیر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.