یکی از دستیاران سابق سرمربی پیشین تیم ملی ایران با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

یکی از دستیاران سابق سرمربی پیشین تیم ملی ایران با خودکشی به زندگی خود پایان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «en۲۴news» جسد بی‌جان دز مک‌‌آلینان دستیار ایرلندی سابق کارلوس کی‌روش روز گذشته (جمعه) در منزلش در شهر دوبلین ایرلند یافت شد.

مک آلینان که در یک و سال و نیم حضور کی‌روش در کادر فنی تیم ملی کلمبیا دستیار او بود، دوران حرفه‌ای فعالیت خود به عنوان سرمربی دروازه‌بان‌ها را سال ۲۰۰۲ در تیم نیویورک ردبولز آمریکا آغاز کرد و پیش از آن هم در تیم‌هایی در دسته سوم فوتبال آمریکا بازی کرده بود. پس از ۹ سال فعالیت در این باشگاه، او در تیم‌های دیگری مانند الهلال عربستان و تیم‌هایی کوچک در دسته پایین آمریکا هم مربیگری کرد تا اینکه از سوی کارلوس کی‌روش برای کار در کادر فنی تیم ملی کلمبیا فراخوانده شد.

مک‌آلینان چند ماه پیش در گفت‌و‌گو با سایت OTB Sports به رنج بردن از افسردگی شدید اعتراف کرده بود و گفت که چگونه انگیزه‌اش را برای هر کاری از دست داده و احساس پوچی می‌کند.

با توجه به این موضوع و سرنخ‌های موجود، مرگ او حاصل نوعی خودکشی قلمداد شده است، هر چند که مقامات رسیدگی کننده به این حادثه هنوز در حال بررسی علل آن هستند.

مک‌‌آلینان در مقطعی به عنوان دستیار امید نمازی در تیم فوتبال ذوب‌آهن کار می‌کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )