بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقد دارد اعضای مجمع باید با آگاهی و شناخت به فردی رای بدهند که بتواند به فوتبال کمک کند.

مرتضی اسدی بازیکن سابق تراکتور و سرمربی فعلی تیم فوتبال عقاب تهران در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «فردا سرنوشت چهار سال آینده فوتبال ما رقم می‌خورد. به عنوان یک فوتبالی انتظار دارم که اعضای محترم مجمع به اهمیت کارشان و رایی که می‌دهند اگاه باشند. فوتبال ما شرایط خیلی مساعدی ندارد و قطعاً مشکلات و بدهی‌های از قبل به جا مانده کار را برای رییس جدید سخت خواهد کرد.»

اسدی در ادامه با اشاره به حضور یک فوتبالیست در این عرصه گفت: «خوشبختانه علی کریمی نه نیاز مالی دارد و نه به شهرت این موضوع فکر می‌کند. او همان طور که در سال‌های گذشته منتقد برخی تصمیمات فدراسیون بود و دیدیم که اکثرشان هم بعدها ثابت شد امروز با حضور در انتخابات ریسک بزرگی کرده است.

وی افزود: همان طور که فوتبالی‌ها از این اتفاق استقبال کرده‌اند من هم با احترام به تمامی کاندیداهای محترم اعتقاد دارم که در این مقطع گزینه‌ای بهتر از علی کریمی نداریم. شخصیتی که از جنس فوتبال است و تمام مشکلاتش را می‌داند. از طرفی امثال علی کریمی‌ها در مجامع بین المللی فوتبال شناخته شده هستند و همین موضوع مهم خیلی به فوتبال مان کمک می‌کند. به نظرم اگر کریمی انتخاب نشود باید شک کرد.»

سرمربی تیم عقاب تهران در پایان گفت: «در سال‌های گذشته دیدیم که برخی تصمیمات در فدراسیون تا چه اندازه به فوتبال ما لطمه زده و هنوز هم اثراتش به جا مانده است. امیدوارم اعضای مجمع یکبار هم که شده به یک فرد فوتبالی اعتماد کنند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.