مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر دچار مصدومیت شده است و احتمالاً برای مدتی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر دچار مصدومیت شده است و احتمالاً برای مدتی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، آلوارو موراتا در تمرینات روز گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال یوونتوس شرکت نکرده و گویا مصدومیتی جدید او را خانه‌نشین کرده است.

غیبت مواراتا در مقطع حساس فصل در حالی است که او تعدادی دیگر از مهره‌های کلیدی‌اش همچون خوان کوادرادو، آرتور ملو، لئوناردو بونوچی، جورجو کیه‌لینی و پائولو دیبالا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در میان این مصدومان گویا کوادرادو به بازگشت به ترکیب بانوی پیر نزدیک‌تر است و او به بازی سه‌شنبه هفته آینده بیانکونری برابر اسپتزیا خواهد رسید. ملو، بونوچی و کیه‌لینی اما احتمالاً تا بازی روز ۱۶ اسفند یوونتوس در خانه برابر لاتزیو غایب خواهند بود.

تیم فوتبال یوونتوس شنبه هفته آینده در سری A میهمان هلاس ورونا خواهد بود و سه روز پس از آن در خانه به مصاف اسپتزیا می‌رود. شنبه دو هفته دیگر مصاف خانگی بانوی پیر و لاتزیو خواهد بود و که سه روز بعد از آن تیم تورینی باید در لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو باشد.

طبق اعلام گاتزتا، مصدومیت موراتا قرار است امروز دوباره ارزیابی شود اما او فردا استراحت خواهد کرد و شنبه هم مقابل ورونا به میدان نمی‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.