سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه مربی ما دنبال اسم‌های بزرگ نیست و چند بازیکن جوان و دونده مدنظرش است که قطعا آن بازیکنان را جذب می‌کنیم.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تقویت ذوب‌آهن و جذب بازیکنان مدنظر حسینی اظهار کرد: برای نیازهای سرمربی تیم اقدام می‌کنیم و تا امروز با یکی، دو بازیکن هم صحبت کردیم و بعد از قطعی شدن اسامی را اعلام می‌کنیم اما تیم ما دو، سه بازیکن جدید بیشتر نمی‌خواهد چون ذوب‌آهن در روزهای آخر نیم فصل تقریبا بهتر شده بود و به شرایط خوبی رسیده بود. دو، سه بازیکن در چند پست می‌خواهیم که آن هم با نظر مربی‌مان جذب می‌کنیم.

او درباره اخباری مبنی بر جذب یک بازیکن از تیم سپاهان گفت: ما یکی از بازیکنان سپاهان را می‌خواستیم که در رابطه با جذب او هم صحبت کردیم اما او نهایتا به نساجی رفت. البته خوشبختانه مربی ما دنبال اسم‌های بزرگ نیست و جذب بازیکنانی که مربی ما می‌خواهد شاید خیلی سخت نباشد. او سه چهار بازیکن جوان و دونده مدنظرش است که قطعا آن بازیکنان را جذب می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: مجتبی حسینی بسیار خوب و با انگیزه دارد کار می‌کند و بازیکنان هم مرتب و با انگیزه دارند کار می‌کنند. حسینی مربی‌ای است که با محیط کارش آشناست و بسیار در کارش تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. ما بسیار امیدواریم که نیم فصل خوبی را با او داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.