دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خارج از خانه منچسترسیتی و برد رئال مادرید مقابل آتالانتا به پایان رسید.

دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خارج از خانه منچسترسیتی و برد رئال مادرید مقابل آتالانتا به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که در یکی از آنها منچسترسیتی میزبان خود تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

در این بازی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در انگلیس و سفر شهروندان این کشور به سایر کشورها اروپایی غربی، در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، تیم منچسترسیتی توانست بوروسیا مونشن‌گلادباخی که حکم میزبان را داشت با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

برناردو سیلوا در دقیقه ۲۹ و گابریل ژسوس در دقیقه ۶۵ گل‌های این بازی را برای من‌سیتی به ثمر رساندند تا این تیم با اندوخته‌ای ارزشمند به خانه برگردد و خیزی بلند برای صعود به مرحله بعدی بردارد.

در بازی همزمان در شهر برگاموی ایتالیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و آتالانتا به میدان رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر میهمان اسپانیایی خاتمه یافت.

رئال مادرید در حالی پس از ۸۶ توسط دفاع چپ خود فرلان مندی به گل رسید که تیم آتالانتا از دقیقه ۱۷ با اخراج رمو فرولر ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. مندی که گلش مسبب پیروزی خارج از خانه رئالی‌ها شد همان بازیکنی بود که فرارش در نیمه نخست فرولر را مجبور به ارتکاب خطای منجر به دریافت کارت قرمز کرد.

دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.