با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در این باشگاه تشکیل شد.

با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در این باشگاه تشکیل شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از آنکه درخواست میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ توسط مدیریت باشگاه به کمیته اجرایی لیگ قهرمانان ارسال شد، برنامه‌ریزی‌ها برای انسجام بخشیدن به این خواسته کلید خورد.

در گام دوم، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای را داد تا ارکان این کارگروه، برنامه‌های خود برای ایجاد بهترین شرایط میزبانی را ارائه کنند.

با دستور سمیعی، وظیفه مدیریت این LOC به ابراهیم شکوری معاونت اجرایی باشگاه سپرده شد و او باید از مدیران کمیته‌های بین‌الملل، اجرایی، حقوقی، مالی، تشریفات و روابط عمومی برحسب فعالیت‌های خود، برنامه‌ریزی دقیقی برای میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دریافت کند.

امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) اولین جلسه کارگروه یادشده در محل باشگاه پرسپولیس با حضور اعضا برگزار شد و هفته آینده، هر کمیته باید اولین گزارش خود را تقدیم معاونت اجرایی پرسپولیس کند.

تصمیم تشکیل LOC در حالی اتخاذ شد که باشگاه در انتظار پاسخ نهایی AFC برای تعیین میزبان مرحله گروهی در گروه پنجم رقابت‌هاست ولی برای جلوگیری از اتلاف وقت، باشگاه پیش‌بینی و برنامه‌‌ریزی اولیه را آغاز کرده است.

پرسپولیس در گروه E این رقابت‌‎ها با تیم‌های الریان قطر و گوا هند همگروه شده و برنده پلی‌آف میان الزورای عراق و الوحده امارات نیز به این گروه اضافه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.