سنگربان تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که این تیم تا پایان راه با اینتر برای کسب اسکودتو رقابت خواهد کرد و اینکه از قدرت گرفتن نراتزوری با هدایت آنتونیو کونته غافلگیر نشده است.

سنگربان تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که این تیم تا پایان راه با اینتر برای کسب اسکودتو رقابت خواهد کرد و اینکه از قدرت گرفتن نراتزوری با هدایت آنتونیو کونته غافلگیر نشده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم سری A موفق شد میهمانش تیم کروتونه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. با پیروزی در این بازی که جان‌لوئیجی بوفون از سنگر یوونتوس محافظت می‌کرد، بانوی پیر توانست به رده سوم جدول هرچند فاصله این تیم با اینتر صدرنشین هنوز ۸ امتیاز است و البته با یک بازی کمتر. در طی یک دهه اخیر این بهترین جایگاه اینتر در کورس قهرمانی در این مقطع از فصل بوده است و به همین دلیل خیلی‌ها از هم اکنون قهرمانی این تیم در سری A را پیش‌بینی کرده‌اند. بوفون اما تأکید کرد که تیمش هنوز تسلیم نشده است.

او که در ششصد و پنجاه و چهارمین بازی‌اش برای یوونتوس کلین‌شیت کرد به شبکه اسکای اسپورت گفت: این رکورد معنایش این است که من با پرش توانسته‌ام خودم را به این جایگاه برسانم. این بزرگترین حس رضایت است. این شیوه رسیدن شما به چنین دستاوردی است که آن را متمایز می‌کند. من هر هفته عرض پرش‌هایم را اندازه می‌گیرم و تا زمانی که از اندازه آنها راضی باشم، به کارم ادامه خواهم داد.

یوونتوس بعد از سه بازی بدون برد متوالی، سرانجام توانست یک پیروزی کسب کند و بوفون هم بر لزوم و اهمیت این پیروزی تأکید کرد.

او افزود: بدون شک کسب این پیروزی برای ما ضروری بود. شیوه‌ای که ما می‌بریم قابل پیش‌بینی نیست. در نیم ساعت اول ما کارمان را واقعاً خوب انجام دادیم و مهمترین چیز هم فکر می‌کنم که حفظ روحیه جنگندگی و توجه و تمرکز تیم برای ۹۰ دقیقه است.

بوفون با اشاره به اختلاف ۸ امتیازی تیمش با صدر جدول سری A، تأکید کرد: من به هیچ عنوان از عملکرد اینتر در این فصل متعجب نیستم. در واقع اگر با این تیم و با این مربی، چنین عملکردهایی از این تیم نمی‌دیدم تعجب می‌کردم. ارزش تیم آنها در پایین‌ترین حالت هم اندازه تیم ماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.