مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی در رادار چهار باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی در رادار چهار باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگوئرو که در پایان فصل جاری قراردادش با منچسترسیتی به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی نیست، مورد توجه چهار باشگاه غیرانگلیسی بزرگ قرار گرفته است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «میرر»، چهار باشگاه بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و اینتر با آگوئروی ۳۲ ساله در تماس هستند و علاقه‌ دارند تا در تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خود اضافه کنند. طبق این گزارش، انتظار می‌رود بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل از این تیم جدا شود، اما مقصد او همچنان نامشخص است.

پیش از این نشریه انگلیسی «سان» مدعی شده بود؛ باشگاه بارسلونا علاقه‌مند به خدمت گرفتن مهاجم پیشین اتلتیکومادرید است. طبق این گزارش؛ بارسلونا که از زمان جدایی لوئیس سوارس، زوج لیونل مسی از این تیم در تابستان اخیر دچار افت قابل‌توجهی در فاز هجومی شده، اکنون در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن زوجی مناسب برای فوق‌ستاره آرژانتینی خود است و آگوئرو که رابطه خوبی با مسی دارد و در تیم ملی آرژانتین هم با او هم‌تیمی است، می‌تواند گزینه ایده‌آلی به این منظور باشد.

سرخیو آگوئرو ۳۲ ساله که از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در ۳۷۹ بازی آمار ۲۵۶ گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده است.

این مهاجم آرژانتینی تاکنون به منچسترسیتی برای کسب ۱۳ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.