گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: فردا برای ما یک روز حیاتی است که بازیکنانمان می دانند ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان از نان شب هم برای ما واجب تر است.

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: فردا برای ما یک روز حیاتی است که بازیکنانمان می دانند ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان از نان شب هم برای ما واجب تر است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فردا هفته نهایی نیم‌فصل اول است که با یک تیم بسیار شایسته که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است بازی داریم که در رأس آن آقای پورموسوی حضور دارند که استاد من بوده و ۳ سال سابقه همکاری با یکدیگر داریم.

وی افزود: واقعاً صنعت نفت آبادان تیمی شایسته است که این جایگاه را دارد. هم خود آقای پورموسوی و هم بازیکنانشان شایسته این جایگاه هستند و خیلی چشم نواز بازی می کنند. اما فردا برای ما یک روز حیاتی است که بازیکنان‌مان می دانند این ۳ امتیاز از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: علی رغم مصدوم ها و محروم هایی که برای این بازی داریم و تعدادی از بازیکنانمان که به خاطر سرماخوردگی نتوانستند در تمریناتمان به ما اضافه شوند، فردا محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم و امیدواریم که یک بازی بسیار خوب و جوانمردانه که همراه با پیروزی برای تیم ماشین سازی باشد، ببینیم.

اخباری در خصوص شناخت کادر فنی ماشین سازی از تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ما بازی های نفت آبادان را دیده ایم، واقعا هم در دفاع و هم در زمان حمله در همه خطوط خوب و شایسته بوده اند. همیشه آقای پورموسوی جوانان خوبی رو می کند و امسال هم طبق عادت همیشگی اش، تیمی درست کرده که جوانان با استعدادی دارد.

وی در خصوص تغییرات تیمش در دیدار فردا اظهار داشت: سعی کرده ایم روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کنیم. وجه مشترک دو تیم این است که هر دو تیم خوب بازی می کنند و مطمئنا بازی خوبی از کار در می آید. ما هم برنامه هایی برای بازی فردا داریم. قطعا در دیدار فردا به خاطر بازیکنان محروم، مصدوم و آنهایی که سرما خورده بودند، تغییراتی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان گفت: الان وضعیت ماشین سازی به گونه ای است که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کنیم، این بازی یک حالت بسیار مهم به وجود آورده که سعی می کنیم با تدابیری که داریم و با همت و تلاش بچه ها و غیرتی که مثل همیشه می گذارند، این بازی را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.