معاون فنی باشگاه مس می‌گوید داور بازی تیمش با پرسپولیس بیشتر به نفع تیم میزبان سوت زده است.

به گزارش ایسنا، علی علیزاده، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در واکنش به شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم. این پیروزی حق پرسپولیس بود. مناسفانه ما مصدوم داشتیم که به این بازی نرسیدند.

او در واکنش به اینکه آیا از عملکرد ربیعی، سرمربی تیمشان رضایت دارند یا خیر اظهار کرد: به طور صد درصد از عملکرد آقای ربیعی راضی هستیم. اگر بتوانیم قرارداد او را تمدید می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و تلاش‌مان این است در نخستین فصلمان در لیگ برتر بمانیم.

معاون فنی باشگاه مس درباره تقویت این تیم در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر یادآور شد: بعد از بازی هفته پانزدهم کمیته فنی با آقای ربیعی گفت‌وگو می‌ کند و برنامه‌هایش را می‌گیرد. او نکته‌هایی را گفته است اما بعد از بازی آخرمان در نیم فصل نخست، درباره تقویت تیم صحبت می‌کنیم. نیم‌فصل دوم با نیم‌فصل اول فرق دارد.

علیزاده درباره عملکرد حمید حاج ملک، داور این دیدار گفت: داوری بد نبود. او برخوردهای ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس سوت می‌زد. من در استقلال و پرسپولیس بازی کردم. این طبیعی است که داورها به قول اهالی فوتبال تیم‌های پایتخت بیشتر حال بدهند. داور می‌توانست با بازیکنان ما مهربان‌تر باشد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت را به خاطر اخراج بازیکن تیمش بیان می‌کند، گفت: من کاری به صحنه اخراج ندارم. همان کارتی را که داور به بازیکن ما داد، می‌توانست در صحنه خطای مدافع پرسپولیس روی فراز امامعلی نشان دهد. باز هم باخت را توجیه نمی‌کنیم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )