بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز گفت که اگر گل اول پرسپولیس آفساید نباشد، فوتبالش را کنار خواهد گذاشت.

بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز گفت که اگر گل اول پرسپولیس آفساید نباشد، فوتبالش را کنار خواهد گذاشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان بابایی پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: برای رسیدن به گل چند موقعیت خوب داشتیم، اما متأسفانه در روزی که بهترین بازی‌مان را انجام دادیم، باختیم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد: داور یک پرسپولیسی ۶ آتشه بود، چون همه صحنه‌های ۵۰ به ۵۰ و حتی ۷۰ به ۳۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت. دقیقه ۹۳ بازی جوانمردانه را رعایت نکرده و بازی را خراب کردند و به گل رسیدند. گل اول پرسپولیس هم آفساید بود، اگر آفساید نباشد، فوتبالم را کنار می‌گذارم.

بازیکن ماشین‌سازی در خصوص اینکه چه عاملی باعث شده این تیم در انتهای جدول قرار بگیرد، گفت: خیلی خوب بازی می‌کنیم و با وجود اینکه در برخی از بازی‌ها می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، به خاطر جوانی و بدشانسی نتیجه را از دست دادیم. نتایج بدست آمده متناسب با فوتبالی نیست که به نمایش می‌گذاریم. همه این مسائل دست به دست هم داده تا در قعر جدول باشیم. این شرایط بدشانسی ماشین‌سازی است و تلاش خواهیم کرد نتایج را جبران کنیم.

وی در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد حمایتی از ماشین‌سازی صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: با عملکردمان باید کاری کنیم که هواداران به سمت ما بیایند. هواداران دلسرد شده‌اند چون نتایج بدی گرفته‌ایم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )