سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: صحبت های رحمان رضایی را به حساب جوانی و بی تجربگی ایشان می گذارم و تسویه حساب با کسی نداریم.

رسول کربکندی شامگاه چهارشنبه (۸ بهمن ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان "یاد یاران" با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن و صحبت های رحمان رضایی، اظهارکرد: من علی القاعده به خاطر باشگاه صحبت نکردم و ایشان صحبت هایی کردند و من می گذارم به حساب جوانی و بی تجربگی و آنچه الان برای ما مهم است ذوب آهن است و تسویه حساب نمی خواهیم با کسی داشته باشیم.

وی افزود: در حد بالایی هیئت مدیره از ایشان حمایت کرد و الان هم کمک می کنیم که این تیم به جایگاه خود برگردد، فوتبال خوبی انجام می دهند؛ اما متاسفانه نتیجه نمی گیرند و داوری به ما خیلی لطمه زده است و به همین علت فرصت بیشتری داده شد که امیدوارم این هفته با توجه به بازی حساسی که با نساجی داریم که تیم نزدیک به ما است بتوانیم با کسب نتیجه روند رو به جلویی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص تمدید فرصت به رحمان رضایی با توجه به اولتیماتومی که داده شده بود، خاطر نشان کرد: بازی آخر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان گل صد درصد درست ما را داور مردود اعلام کرد و آن بازی موجب شد فرصت بیشتری و دوباره به ایشان داده شود و امیدوارم بتوانند در بازی بعدی نتیجه بگیرند.

کربکندی در خصوص حضور سعید آذری در تمرین امروز تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من هم شنیدم، اما خبری ندارم که به چه علت بوده است، احتمالا برای دیدن بازیکنان بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.