مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: عملکرد فنی تیم فوتبال خوب بوده است، اما در بحث نتایج مشکل داشتیم که عوامل دیگری هم در آن دخیل بودند که اصلی ترین آن بحث اشتباهات مهلک داوری بود که روی تیم ما تاثیر منفی داشت.

جواد محمدی شامگاه چهارشنبه (۸ بهمن ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان "یاد یاران" با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن اظهارکرد: باشگاه ذوب آهن هم مثل سایر باشگاه های جهان ممکن است در مقطعی در شرایط خاصی قرار بگیرد که علت اصلی آن به شرایط نتایج پیرامونی باشگاه برمی گردد، به ویژه نتایجی که برای فوتبال باشگاه ها پیش می آید، اما با درایت و برنامه ریزی هیئت مدیره و حمایتی که از سوی کارخانه ذوب آهن داشتیم، شرایط رو به ثبات و آرامش پیش رفته است و انشالله نتیجه و ثمره آن را در عملکرد بازیکنان و به ویژه تیم فوتبال باشگاه در بازی‌های پیش رو خواهیم دید.

وی گفت: اصلا بحث اولتیماتوم نداشتیم بلکه نقشه راهی بوده است که ما از آغاز فصل و یا بعد از گذشته ۵ یا ۱۰ هفته یا حتی نیم فصل در نهایت بنا به شرایط جدولی و مسابقات این نقشه راه را داشتیم. این که بتوانیم به بهترین شکل ممکن تیم را رصد کنیم و بازتاب و برایند آن نتایجی باشد که مورد پسند مردم، هواداران و مدیران باشگاه باشد.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به جلسه ای که چند روز پیش برگزار شد، تصریح کرد: جلسه خیلی خوبی به اتفاق رحمان رضایی و هیئت مدیره داشتیم و نکاتی که لازم بود عنوان و تبادل نظر شد و انشالله که ثمره آن کسب نتایج بهتر وخوب در بازی های آینده تیم باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: هرچند عملکرد فنی تیم فوتبال خوب بوده است، اما در بحث نتایج مشکل داشتیم و عوامل دیگری در این نتایج دخیل بودند، یکی از عمده دلایلی که ما با آن روبرو بودیم بحث اشتباهات مهلک داوری بود که روی تیم ما تاثیر خیلی منفی داشت. سعی کردیم با درایت، حمایت و پشتیبانی که می‌شود شرایطی را فراهم کنیم که این خلاها و اشتباهاتی که به تیم آسیب می رساند کمتر شود تا نتایج موثری داشته باشیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال اظهارکرد: منتظر هستیم از ۱۵ بهمن که پنجره نقل و انتقالات باز می شود با توجه به درخواست کادر فنی و تیم بنا به نیازهایی که هست در چارچوب و دستور عملی اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص حضور سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن و فعلی فولاد خوزستان بر سر تمرین تیم فوتبال ذوب آهن و شائبه های حضور مجدد وی در برای مدیریت ذوب آهن گفت: حضوری فردی در جایی که دلیل بر این نیست که حتما موضوع و خبری است و من هم در جریان این مساله نبودم و اطلاعی ندارم و در جای خود بررسی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.