مدیراجرایی پیشین رئال مادرید به مدیران این باشگاه توصیه کرد ابتدا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند دست به کار شوند.

مدیراجرایی پیشین رئال مادرید به مدیران این باشگاه توصیه کرد ابتدا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند دست به کار شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، از کیلیان امباپه به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه رئال مادرید یاد شده است. مهاجمی که قهرمانی با تیم ملی فرانسه را در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد و از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین فوتبالیست‌ها نام برده شده که پتانسیل رسیدن به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را دارد، اما مدیر اجرایی پیشین باشگاه رئال مادرید ترجیح می‌دهد این باشگاه سراغ به خدمت گرفتن مهاجم جوان بوروسیا دورتموند برود.

خورخه والدانو ۶۵ ساله در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا گفت: اگر جای مدیران باشگاه رئال مادرید بودم، پیش از امباپه سراغ جذب هالند می‌رفتم. ارلینگ در فضاهای کوچک و بزرگ می‌تواند حرکت کند و با نظم عالی گلزنی می‌کند. درک می‌کنم که امباپه یک ستاره است، اما من واقعاً تحت‌تأثیر بازی هالند قرار گرفته‌ام. او به روش‌های مختلف گلزنی می‌کند.

امباپه ۲۲ ساله که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید، مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول قرار دارد. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم در تلاش برای تمدید قراردادش است. او تاکنون در ۱۴۷ بازی آمار ۱۲۶ گل‌زده را با پیراهن PSG از خود برجای گذاشته است.

هالند که از زمان پیوستنش به دورتموند در زمستان گذشته، تاکنون در ۳۷ بازی ۳۷ گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده، مورد توجه چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و منچسترسیتی قرار دارد. قرارداد این مهاجم نروژی با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.