سرمربی استقلال خوزستان، اشتباهات داوری را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیمش در شش هفته گذشته دانست و گفت که شاگردان او نمی‌توانند با سوت داوران بجنگند.

سرمربی استقلال خوزستان، اشتباهات داوری را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیمش در شش هفته گذشته دانست و گفت که شاگردان او نمی‌توانند با سوت داوران بجنگند. امیر خلیفه اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل هوادار اظهار داشت: بازی سخت و نفسگیری بود، اما اشتباه داوری بزرگترین اتفاق بازی را رقم زد و گریبان ما را گرفت. پنالتی اعلام شده علیه ما به هیچ وجه پنالتی نبود و اگر این پنالتی درست بود، وحید امیری پس از برخورد توپ به دستش در دربی باید اخراج می‌شد. بازیکن ما پشت توپ بود و دستش فضایی اشغال نمی‌کرد، اما داور خیلی راحت اشتباه کرد و سه امتیاز را از ما گرفت.

وی با بیان اینکه تیمش پس از دریافت گل دارای دو فرصت گلزنی خیلی خوب بود، تصریح کرد: ما تاکنون هفت امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم و مقابل چوکا و قشقایی هم گل سالم ما را نگرفتند. شرایط استقلال خوزستان با این هفت امتیاز خیلی متفاوت می‌شد و ما با اختلاف صدرنشین بودیم. در این مسابقه هم زاویه دید داور خیلی خوب بود و تعجب می‌کنم یک داور لیگ برتری چطور مرتکب چنین اشتباهی شد. اشتباه در گرفتن اوت دستی یا خطای وسط زمین اشکال ندارد. متأسفانه اشتباهات تأثیرگذار زیاد شده است.

«ما بازی خوبی ارائه کردیم، اما نمی‌توانیم با سوت داوران بجنگیم.»، سرمربی استقلال خوزستان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: من پیش از این درباره داوری صحبت نمی‌کردم، اما قرار نیست سر ما را ببُرند. در شش هفته گذشته فقط پارس جنوبی را بردیم، اما شکست‌های ما سطحی بود و برابر ملوان روی یک پنالتی باختیم. روند تیم رو به بالاست و بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم، اما باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم.

خلیفه اصل با بیان اینکه در تمرینات روی استفاده از موقعیت‌های گلزنی کار می‌کند، به تسنیم گفت: باید تا نیم‌فصل دوم با این شرایط پیش برویم و در نقل و انتقالات نیم‌فصل، مهاجم جدید جذب کنیم. برعکس پنج هفته نخست، از عملکرد تیم در شش هفته گذشته اصلاً راضی نیستم. در نوع بازی، دوندگی و جنگندگی خوب هستیم، اما عملکرد خوبی در نتیجه‌گیری نداشتیم. بچه‌های ما همدل هستند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی یا روحی سبب نتایج ضعیف شاگردانش در هفته‌های اخیر شده است یا خیر، بیان کرد: باشگاه تلاش می‌کند پرداختی‌هایی داشته باشد، اما بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری می‌خوریم. تمام اشتباهات علیه ماست و اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود فکر کنم دوست ندارند استقلال خوزستان نتیجه بگیرد. ما به هماهنگی و اهداف تاکتیکی خود رسیدیم، اما نمی‌توانیم با داور بجنگیم. حس می‌کنم حساسیت‌هایی نسبت به ما وجود دارد و احساس می‌کنم خیلی‌ها دوست ندارند به لیگ برتر صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.