رئیس باشگاه ناپولی با سرمربی پیشین این تیم تماس گرفته است.

رئیس باشگاه ناپولی با سرمربی پیشین این تیم تماس گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد که رافائل بنیتس پس از فسخ توافقی قراردادش با باشگاه دالیان چین، در مسیر بازگشت به ناپولی قرار دارد. طبق این گزارش، آئورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی با این مربی اسپانیایی تماس گرفته و درباره احتمال بازگشت او به روی نیمکت آبی‌پوشان ناپل به منظور جانشینی جنارو گتوسو صحبت کرده است.

«کوریره دلو اسپورت» همچنین مدعی شد جنارو گتوسو که جایگاهش در ناپولی متزلزل است، برای حفظ جایگاهش در این تیم تنها دو بازی فرصت دارد و در صورتی که تیمش نتواند در بازی با تیم‌های اسپتزیا و پارما به برتری برسد، حکم اخراجش امضا خواهد شد.

رافائل بنیتس در حالی گزینه جانشینی گتوسو در ناپولی است که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت این تیم ایتالیایی را برعهده داشت. او سابقه هدایت تیم‌هایی همچون رئال وایادولید، اوساسونا، والنسیا، لیورپول، اینتر، چلسی، رئال مادرید و نیوکاسل را هم در کارنامه‌اش دارد.

تیم تحت‌ هدایت گتوسو که در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، هفته پیش در دیدار سوپرجام ایتالیا مغلوب یوونتوس شد و سپس در سری A مقابل هلاس ورونا تن به شکست داد. آنها در فصل جاری مقابل تیم‌هایی همچون اسپتزیا، لاتزیو، اینتر، میلان و ساسولو هم شکست خورده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.