صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل نخست از رقبای خود، توانسته دو پیروزی و سه تساوی را به دست آورد و از این حیث خطرناک‌ترین تیم لیگ برتر است.

به گزارش ایسنا، فصل جاری لیگ برتر ایران رفته رفته به نیم‌فصل نزدیک می‌شود و چهره تیم‌های مدعی قهرمانی و سهمیه آسیا از الان مشخص شده است که تقریبا همان تیم‌های فصل گذشته هستند.

نکته جالب توجه در فضل جاری، عملکرد بسیار خوب صنعت نفت آبادان در ساختن پیروزی یا مساوی از شکست است. شاگردان سیروس پورموسوی توانستند در مواقعی که گل اول را از رقبای خود دریافت کردند، بهترین عملکرد را ثبت کنند و ۹ امتیاز را به دست آورند.

بعد از این تیم و با اختلاف، فولاد خوزستان دیده می‌شود که در مواقعی که گل نخست را دریافت کرده، توانسته گل تساوی و پیروزی بخش‌ را هم بزند و ۵ امتیاز را به این شکل به دست بیاورد.

نکته جالب توجه عملکرد ضعیف تیم‌هایی مانند استقلال، تراکتور و پرسپولیس است که فقط یک یا دوم امتیاز را به این شکل به دست آورده‌اند. در واقع این سه تیم تا وقتی که گل نخست را دریافت نکنند، برای رقبای خود خطرناک هستند.

در فصل جاری فقط نفت مسجدسلیمان نتوانسته هیچ امتیازی را بعد از دریافت گل نخست دریافت کند و ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است.

در حال حاضر استقلال، سپاهان و صنعت نفت سایه به سایه در صدر جدول حرکت می‌کنند و تیم‌های تراکتور و فولاد در تعقیب این سه تیم هستند. البته تیم‌های دیگری مانند پیکان و نفت مسجد سلیمان هم فعلا عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند. در ادامه پرسپولیس دیده می‌شود که شاید با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود بتواند تا رده سوم جدول هم صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.