مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی ضعف دارد و از این راه به آنها ضربه زدیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی ضعف دارد و از این راه به آنها ضربه زدیم. شاهین توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با برد ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت:‌ شروع بازی برای ما خوب نبودیم و با دریافت یک گل زودهنگام غافلگیر شدیم ولی مسئله مهم این بود که تمرکزمان را از دست ندادیم و خیلی زود به بازی برگشتیم. کسب ۳ امتیاز این بازی شرایط ما را در جدول بهتر کرد. این برد روحیه و شخصیت تیمی ما را بالاتر برد تا برای مسابقات بعدی اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص زدن دو گل به پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و اینکه غیبت سید جلال حسینی و کنعانی‌زادگان چقدر در این موضوع تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است که در همه خطوط بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و می‌دانستیم پرسپولیس در این زمینه ضعف دارد و در نهایت هم از روی همین ضربات به آنها ضربه زدیم. ضربت ایستگاهی امید سینگ هم عالی بود و او روز خوبی را پشت‌سر گذاشت. حسینی و کنعانی‌زادگان مدافعان باتجربه‌ای هستند و طبیعتا غیبت آنها در این بازی تاثیرگذار بود.

توکلی که در این بازی اولین گل آلومینیوم را به ثمر رساند، یادآور شد: خوشحالم که اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم و البته این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود. امیدوارم در مسابقات بعدی هم این روند را ادامه دهم و بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.