دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که تا پایان نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر از میادین دور خواهد ماند.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که تا پایان نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر از میادین دور خواهد ماند. ناصر سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت مصدومیتش گفت: در دو بازی شرایط چندان خوبی نداشتم و با وجود مصدومیت به میدان رفتم. در نهایت در بازی با نفت مسجدسلیمان بود که آسیب‌دیدگی‌ام شدیدتر شد و همسترینگم به‌صورت کامل پاره شد. ۲۵ روز است که مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم تا این مصدومیت به طور کامل برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی به میادین بازخواهد گشت» عنوان کرد: روند بهبود آسیب‌دیدگی‌ام به‌خوبی طی می‌شود و می‌توانم زودتر از حد تصور برگردم ولی نظر پزشکان این است که ریسک نکنم. ۳ بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده ولی بعید است که به این بازی‌ها برسم چون باید به صورت کامل بهبود پیدا کنم. فکر می‌کنم تا پایان نیم‌فصل اول غایب باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد داود نوشی‌صوفیانی در خط دروازه مس گفت: خوشبختانه هم داود عملکرد خوبی داشته و هم اینکه تیم در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته است. همه ما از این نتایج خوب لذت می‌بریم و امیدوارم مس در بازی‌های بعدی هم این روند صعودی را ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.