مدیر صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: الزامات جدید حرفه ای سازی باشگاه ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیرانه تر و با جزئیات بیشتر اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، سهیل مهدی درباره آیین نامه جدید اظهار داشت: آئین نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما ابلاغ شده است. در آئین نامه جدید الزامات استقرار مجوز حرفه و ملی برای کشورهای آسیایی اجباری شده است.

وی افزود: در مقایسه با آئین نامه قبلی صدور مجوز حرفه‌ای به نظر می‌رسد الزامات جدید حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیرانه تر و با جزئیات بیشتر شده است. آئین نامه جدید را برای اطلاع و اقدام به باشگاه‌های کشور ارسال کرده‌ایم و انتظار داریم باشگاه‌ها از هم اکنون نسبت به استقرار الزامات خواسته شده و طراحی ساختار جدید در باشگاه‌ها برای مجوز صدور حرفه‌ای خود اقدام‌های لازم را انجام بدهند.

مدیر مجوز صدور حرفه‌ای سازمان لیگ تصریح کرد: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران همانند سال‌های گذشته در کنار باشگاه‌ها خواهد بود و از هیچ مشاوره و همکاری جهت پیشبرد روند استاندارد سازی و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها دریغ نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.