ستاره بوسنیایی تیم فوتبال رم که در آستانه جدایی از جالوروسی قرار دارد، اولین پیشنهادش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس را رد کرد.

ستاره بوسنیایی تیم فوتبال رم که در آستانه جدایی از جالوروسی قرار دارد، اولین پیشنهادش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر بروز اختلاف میان ادین ژکو و پائو وفونسکا سرمربی تیم فوتبال رم و جدایی این مهاجم ۳۴ ساله، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا ادعا کرد که باشگاه وستهام خواهان جذب این بازیکن بوسنیایی شده اما او پیشنهاد این باشگاه انگلیسی را رد کرده است.

با توجه به تیره شدن روابط میان پائولو فونسکا و ژکو که با قرار نگرفتن نام این بازیکن در فهرست بازیکنان رم برای بازی هفته گذشته مقابل اسپتزیا، به نظر می‌رسد که جدایی او از جالوروسی قطعی است. ژکو روز گذشته (دوشنبه) هم به صورت انفرادی و جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد و این در حالیست که او هیچ‌گونه آسیب دیدگی یا مشکل جسمانی نداشته است.

مضاف بر این، حضور روز گذشته تولیو تینتی مدایر برنامه‌های ژکو در زمین تمرینی تریگورا، نشانه‌ای دیگر از قریب الوقوع بودن جدایی این بازیکن از رمی‌ها است. گویا در این میان مدیر ورزشی باشگاه رم هم سعی کرده میان ژکو و فونسکا میانجیگری کند اما تلاش‌های او ثمری نداشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.