لیگ دسته اول کشور در حالی هفته دوازدهم را پشت سر گذاشت که حضور تیم تازه وارد شهرداری آستارا در جمع مدعیان جلب توجه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری آستارا یکی از تیم‌های تازه وارد به مسابقات لیگ دسته اول کشو راست. این تیم فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت و با هدایت حسن اشجاری به لیگ دسته اول صعود کرد و حالا با هدایت پایان رافت در لیگ دسته اول حضور موفقی را تجربه می‌کند.

شهرداری آستارا روز گذشته موفق شد در رشت تیم ملوان انزلی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا نه تنها ملوان را از جمع مدعیان دور نماید، بلکه خودش ۱۸ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. آن هم در حالی که امتیازش با استقلال خوزستان تیم سوم جدول برابر است و تنها تفاضل یک گل این تیم را در رده چهارم قرار داده است.

حضور شهرداری آستارا این تیم تازه وارد به لیگ یک در جمع مدعیان صعود به این مسابقات کاملاً جلب توجه می‌کند و چنانچه آنها بتوانند همین روند را ادامه دهند، شاید تا پایان فصل حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

آستارایی ها در ۱۱ بازی که انجام داده‌اند ۵ بار پیروز شده‌اند، ۳ بار مساوی کرده و ۳ بار هم شکست خورده‌اند. شاگردان رافت در این دیدارها ۱۲ بار گلزنی کرده و ۹ بار هم دروازه شان باز شده است.

شاخص‌ترین بازیکن این تیم کاپیتان پر آوازه آنها آرش افشین است که در این فصل بیشتر از یک بار موفق به گلزنی نشده است که آن هم گلی حساس به ملوان در آخرین دیدار این تیم از روی نقطه پنالتی بود.

مهم‌ترین معضلی هم که تیم شهرداری آستارا با آن مواجه است، آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا برای میزبانی است که این موضوع باعث شده آنها دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.