رضا علیاری، بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید که این تیم به سه امتیاز دیدار مقابل سایپا نیاز مبرم داشته است.

رضا علیاری، بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید که این تیم به سه امتیاز دیدار مقابل سایپا نیاز مبرم داشته است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا علیاری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین این تیم در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال که با برتری نارنجی‌پوشان خاتمه یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز از تیم خوب استقلال بگیریم، سه امتیازی که واقعاً به آن احتیاج داشتیم. از نظر ما آن بازی دیگر تمام شده و آن بازی را فراموش کردیم و به بازی گل گهر فکر می‌کنیم.

وی درباره شرایط این روزهای سایپا ادامه داد: بله، خدا رو شکر خیلی بهتر شده است. دو برد کسب کردیم و استرس‌مان کم شد و شک نکنید از بازی‌های آینده بهتر و راحت‌تر بازی می‌کنیم. جو تیم عالی شده و این خیلی خوب است.

بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره شرایط این فصل نارنجی پوشان و تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه، گفت: سایپا این فصل خیلی با فصل‌های قبل متفاوت است، چون سال گذشته شرایط ما کمی بد بود و برای نیفتادن می‌جنگیدیم اما این فصل با سبکی که فوتبال بازی می‌کنیم نشان دادیم سایپا خیلی با فصل‌های قبل تفاوت دارد و امیدوارم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

علیاری درباره اهداف تیم سایپا در این فصل، اظهار داشت: فوتبال تنها رشته‌ای است که اصلاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما هدف ما این است بهترین نتایج را بگیریم، نتایجی که در شان این بچه‌ها و کادرفنی باشد.

وی درباره شرایط لیگ این فصل گفت: لیگ خوب است اما حس می‌کنم به لحاظ کیفی پایین‌تر آمده و دلیل آن هم حواشی ایجاد شده در این فصل و برنامه‌ریزی مسابقات است‌.

علیاری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لیگ آسیب‌رسان است و مثلاً همان اول مسابقات ۱۱ روز بازی نکردیم اما یک سری تیم‌ها پنج شش روز یک بار بازی کردند. این مسائل شرایط را سخت می‌کند و مثلاً یک تیم در شرایط بازی است و یک تیم استراحت می‌کند. این شکل خوبی برای فوتبال کشور ندارد.

وی درباره اشتباهات داوری در این فصل، گفت: داوری خوب نبوده اما من سعی می‌کنم درباره داوری صحبت نکنم. آنها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند و امیدوارم دیگر شاهد اشتباه داوری نباشیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی است و آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند، امیدوارم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم، چون بازی در خانه است و در بازی‌های خانگی باید تلاش کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.