ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که از روند فنی تیم سایپا در فصل جاری راضی بوده است، اما بر اساس آن نتایج خوب نبوده است.

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که از روند فنی تیم سایپا در فصل جاری راضی بوده است، اما بر اساس آن نتایج خوب نبوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: امسال روند تیم ما خوب بوده است و به غیر از دو ۳۰،۴۰ دقیقه در دو دیدار که نتوانستیم خوب بازی کنیم، بقیه بازی‌ها روند فنی خوبی داشتیم. از روند فنی تیم‌مان راضی هستیم، اما به نسبت فوتبالی که بازی کرده‌ایم، نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: در تساوی‌هایی که به دست آورده‌ایم، در دو دیدار می‌توانستیم برنده باشیم. قطعا نقاط ضعفی داریم که روی آنها کار می‌کنیم و مطمئن هستم در آینده می‌توانیم هم نتیجه بگیریم و هم فوتبال بهتری ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تساوی‌های تیمش زیاد بوده است، تصریح کرد: تساوی‌های‌مان زیاد است اما سه تساوی می‌توانست با برد باشد. تیم ما سوار بازی بود و موقعیت ایجاد کرد، اما برنده نشدیم. روی بخش گلزنی کار می‌کنیم و نیاز به زمان داریم.

صادقی در خصوص اعتراض مربیان به وضعیت داوری‌ها در فصل جاری گفت: قبل از بازی با استقلال در این باره صحبت کردم که اعتراض‌ها زیاد است. قبل از بازی‌ها بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها زیاد است و در جریان بازی نیز سعی می‌کنند داور را تحت تأثیر قرار دهند. وقتی یک گروه سه، چهار نفره در هر صحنه‌ای اعتراض می‌کنند، داور تحت تأثیر قرار می‌گیرد و ممکن است صحنه پنجم و ششم برای آن تیم پنالتی بگیرد. داوران باید با اقتدار عمل کنند. فدراسیون نیز باید توجه بیشتری به داوری داشته باشند.

وی ادامه داد: حقوق داوران به نسبت پول‌هایی که در فوتبال هزینه می‌شود، خیلی کم است و باید بیشتر بگیرند. داوران هم باید حرفه‌ای شوند و پولی بگیرند که شغل‌شان فقط داوری باشد. داوری که شغل دیگری دارد شاید نتواند خوب تمرین کند و تمرکز داشته باشد. باید حقوق داوران سه، چهار برابر بیشتر شود تا تمرکزشان بیشتر شود. امیدوارم حق تیمی ضایع نشود و هر تیمی که لیاقت بیشتری دارد، به آن برسد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با موضعش نسبت به پخش آیتمی در برنامه فوتبال برتر در خصوص اشتباهات داوری علیه گل‌گهر سیرجان که حریف آینده سایپا است، گفت: احساسم این بود این برنامه جایش درست نبود و بهتر بود نیم فصل انجام شود و همه تیم‌ها را بررسی کنند. نظرم این بود که هفته بعد با گل‌گهر بازی داریم، داور تحت تأثیر قرار نگیرد وقتی اشتباهات را نشان می‌دهند. بهتر بود همه تیم‌ها بررسی شوند که چه تیم‌هایی ضرر کرده‌اند. با این حال از هاشمی تهیه‌کننده و میثاقی مجری برنامه تشکر می‌کنم که اجازه دادند روی خط بیایم و از آنها انتقاد کنم، این همه یک نوع فضای باز رسانه‌ای است.

صادقی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات سایپا در نیم فصل تصریح کرد: کارمان را انجام می‌دهیم و متوجه شدیم برخی تیم‌ها وارد نقل‌وانتقالات شده‌اند. امیدوارم با بازیکنان جوان ما صحبتی نشود، چون رقم بازیکنان جوان ما پایین است و وقتی پیشنهادی بالایی داده شود، بازیکن هوایی شده و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. اگر بازیکنی قرار است منتقل شود، با باشگاه صحبت کرده و اصول حرفه‌‌ای را رعایت کنند.

وی در مورد اینکه مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد مشکلاتی را ایجاد می‌کند و آیا در این زمینه صحبتی با سازمان لیگ داشته است، گفت: صحبت رسمی انجام نشده و سعی می‌کنم در این یکی دو روزه ارتباط بگیرم تا ببینم شرایط به چه صورت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.