حجت حق‌وردی، مدافع تیم فوتبال سومقاییت آذربایجان گفت: بعد از چند سال بازی در پیکان دیگر انگیزه لازم را در این تیم نداشتم و دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم.

حجت حق‌وردی، مدافع تیم فوتبال سومقاییت آذربایجان گفت: بعد از چند سال بازی در پیکان دیگر انگیزه لازم را در این تیم نداشتم و دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم. حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با جدایی‌اش از پیکان گفت: من در ابتدای فصل قرار بود از پیکان جدا شوم و حتی قبل از اینکه با پیکان قرارداد ببندم، چند پیشنهاد داشتم اما در نهایت در این تیم ماندم. یک ماه بعد اما با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدم که سه روز قبل از اولین بازی لیگ بود، در آن مقطع با یحیی گل‌محمدی صحبت کردم و ایشان به من گفت که رضایت‌نامه‌ام را بگیریم. من با آقای تارتار صحبت و تلاش کردم که رضایت‌نامه بگیرم اما ایشان گفتند که تیم به من نیاز دارد و در نهایت با جدایی‌ام مخالفت شد که من هم در این مورد حرفه‌ای برخورد کردم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش ادامه داد: من ۸ بازی برای پیکان انجام دادم و شرایط تیم هم خوب بود، در ضمن چند جوان هم در پست دفاع میانی بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند. از طرفی باید بگویم که دیگر انگیزه لازم را در پیکان نداشتم و دوست داشتم شرایط جدیدی را تجربه کنم و در فوتبال پیشرفت کنم، این در حالی است که بعد از منتفی شدن حضورم در پرسپولیس کمی بی‌انگیزه شده بودم. من قبل از اینکه قراردادم را با پیکان فسخ کنم، چند پیشنهاد خارجی داشتم و در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد گرفتم که البته زیاد هم آسان نبود. در نهایت هم طلبم را بخشیدم و جدا شدم.

حق‌وردی تاکید کرد: بعد از فسخ قراردادم با پیکان چند پیشنهاد داخلی هم به من رسید که مدیر برنامه‌هایم کارها را جلو می‌برد. من اگر می‌خواستم در ایران بازی کنم باید دو ماه از میادین دور می‌ماندم، هر چند که در ایران انتخابم پرسپولیس بود. با این شرایط و با توجه به دوری دو ماهه از میادین، تصمیم گرفتم به سومقاییت بروم و آنها هم دیگر نمی‌خواستند زیاد صبر کنند. در نهایت هم تصمیم گرفتم که در آذربایجان بازی کنم و این یک چالش جدید برای من است. از انتخاب سومقاییت احساس خوبی دارم.

مدافع سومقاییت با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها به من لطف داشتند، گفت: اگر در ایران می‌ماندم دوری دو ماهه از میادین کارم را سخت می‌کرد، من برای حضور در سومقاییت با خیلی‌ها مشورت کردم و در نهایت هم تا پایان این فصل با این تیم قرارداد امضا کردم. احساس خوبی دارم که سومقاییت را انتخاب کردم. شرایط و امکانات فوتبال آذربایجان با فوتبال ایران قابل قیاس نیست، در ضمن از لحاظ فنی هم فوتبال این کشور سطح بالایی دارد و من در این زمینه سورپرایز شدم. لیگ اینجا در شبکه‌های اروپایی پخش می‌شود و بازیکن این شانس را دارد تا توسط دیگر تیم‌های اروپایی مورد توجه قرار بگیرد. من دنبال این هستم که خوب کار کنم و به لیگ‌های معتبرتری ترانسفر شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.