سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دریافت دو گل‌ از آلومینیوم خیلی فشار آورد اما با دستپاچگی و عجله نتوانست از موقعیت‌هایش استقاده کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دریافت دو گل‌ از آلومینیوم خیلی فشار آورد اما با دستپاچگی و عجله نتوانست از موقعیت‌هایش استقاده کند. حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس بعد از گل‌هایی که دریافت کرد دستپاچه ادامه داد تا به گل برسد ولی موفق نبود. پرسپولیس عجولانه بازی می‌کرد و تمرکز لازم را نداشت. پرسپولیس روی دو ضربه ایستگاهی گل خورد و این نشان داد که بین بازیکنان با تجربه و جوان این تیم فاصله زیادی وجود دارد. در یک تیم نباید بین جوان‌‌ها و بازیکنان اصلی اینقدر فاصله و تفاوت وجود داشته باشد. بازیکنان جوان پرسپولیس باید بیشتر تلاش کنند تا وقتی فرصتی برای بازی کردن به دست می‌آید، به نحو احسن از این موقعیت استفاده و ثابت کنند که بدون دلیل در پرسپولیس حضور ندارند.

وی با بیان اینکه «دریافت دو گل مشابه از روی ضربه ایستگاهی اصلا خوب نیست» گفت: پرسپولیس بعد از دریافت دو گل‌ خیلی فشار آورد ولی با دستپاچگی و عجله نتوانست از موقعیت‌هایش استقاده کند و بازی پر اشتباهی را ارائه داد. روی دو ضربه ایستگاهی و با ضربه سر گل خوردیم. وقتی از یک ناحیه دو گل به یک شکل دریافت می‌شود،‌ نشان‌ دهنده این است که مدافعان میانی در انجام وظایف‌شان ناتوان بوده‌اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا با امتیازاتی که از دست داده شده کار این تیم برای قهرمانی سخت نمی‌شود، تصریح کرد: هرچه رو به جلو برویم امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت‌تر می‌شود مخصوصاً در دور برگشت که کار خیلی سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس برای اینکه عقب نماند باید در چند بازی باقی مانده تا نیم فصل پیروز شود تا بتواند در نیم فصل دوم حرف از قهرمانی بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.