سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین ورزشگاه پارس شیراز تاکید کرد که کیفیت پائین این زمین بر بازی تیم‌ها تاثیر منفی گذاشته است.

علی اصغر کلانتری بعد از بازی مقابل خیبر خرم آباد که در شیراز برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم، خیبر تیم سختکوشی بود و در نیمه اول توانست به گل هم دست پیدا کند. در این نیمه از بچه های خودم راضی نبودم و توقع بازی بهتر و روان تری از آنها داشتم.

کلانتری گفت: ما در نیمه نخست آن تیم سرحال و شاداب همیشه نبودیم. خیبر خیلی خوب توانسته بود راه های نفوذ ما را ببندد، اما با این حال موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم. درعوض روی یک اشتباه در دفع توپ، گل خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در نیمه دوم کاملا ورق برگشت. علاوه بر گلی که زدیم، جریان بازی هم به طور کامل در اختیار ما بود و حریف فقط یکی دوبار توانست در نزدیکی های دروازه ما ظاهر شود. تعویض های خیبر هم در راستای عقب نشینی و ارسال توپ از راه دور روی خط دفاعی ما بود. البته حملات ما هم چندان زهر دار نبود وگرنه می توانستیم گلزنی کنیم.

در آخرین ثانیه های نیمه نخست، برخورد یک توپ با دست مدافع خیبر در محوطه جریمه، حاشیه ساز شد. داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازیکنان فجر اعتراض شدیدی نسبت به این تصمیم داور داشتند. علی اصغر کلانتری درباره این صحنه به ایسنا گفت: در بازی هایی گذشته ما، صحنه هایی از این ساده تر را برای قشقایی و چوکا پنالتی گرفتند. اگر آنها پنالتی بود، این هم پنالتی بود.

وی ادامه داد: موضوع "هند" برای داوران به یک معضل تبدیل شده و آنها هر طور دلشان بخواهد درباره این صحنه ها تصمیم گیری می کنند. داور به من گفت فاصله توپ با دست مدافع کم بوده، در حالی که عبور این توپ از مدافع منجر به ایجاد موقعیت گلزنی برای ما می شد.

سرمربی فجری ها نسبت به کیفیت زمین مسابقه هم انتقاد و اضافه کرد: زمین ورزشگاه پارس کیفیت بدی دارد و گلی هم که خوردیم به همین خاطر بود. من نمی توانم مدافع تیمم را به خاطر آن دفع توپ ناقص سرزنش کنم، چون ناهمواری زمین باعث شد نتواند توپ را به درستی دفع کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تن به یک تساوی خانگی داد، این تیم عصر روز دوشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه پارس میزبان خیبر خرم آباد بود. در این مسابقه نیمه نخست را تیم خیبر با تک گل دقیقه ۲۲ مهران احمدی به سود خود پایان داد اما در دقیقه دوم نیمه دوم، میلاد احمدی کار را به تساوی کشاند و بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.