سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کنار رفتن رئیس سابق هیات مدیره این باشگاه، از وی انتقاد کرد و گفت: رسول پناه با بولدورز از روی پرسپولیس رد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با اشاره به استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد. هیچکس هم نگفت چرا این کارها را کردی.

وی افزود: قبلاً گفتم و باز هم می گویم متاسفانه نمی‌خواستند پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان شود. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید را ضعیف کردند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هیچکس هم نیست درباره تصمیمات قبلی که کار را به اینجا رساند صحبت کند و از آنها سوال بپرسد. آقایان بعد از رفتن تک تک بازیکنان، بیانیه‌های «چیپ» و توجیه کننده دادند. تبعات این تصمیم گیری ها هنوز در پرسپولیس هست.

گل محمدی خاطرنشان کرد: چاره‌ای نداریم و باید با این وضعیت ادامه دهیم. حق نداریم نسبت به احساسات ۴۰ - ۵۰ میلیون هوادار بی تفاوت باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان بدون نام بردن از باشگاه استقلال گفت: برای یک تیم چهار پنج آدم پولدار می‌آورند تا آب در دلشان تکان نخورد اما تیمی هم مثل ما را شخم زدند. کسی هم به آنها چیزی نگفت.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۱ )